hrcak mascot   Srce   HID

Prethodno priopćenje

Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu

Lucija Šimek   ORCID icon orcid.org/0000-0001-5153-7009 ; OŠ Tužno, Tužno
Jasminka Ledić ; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, Rijeka
Tamara Martinac Dorčić   ORCID icon orcid.org/0000-0002-3844-8500 ; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za psihologiju, Rijeka

Puni tekst: hrvatski, pdf (612 KB) str. 291-314 preuzimanja: 216* citiraj
APA 6th Edition
Šimek, L., Ledić, J. i Martinac Dorčić, T. (2020). Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu. Napredak, 161 (3 - 4), 291-314. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/249640
MLA 8th Edition
Šimek, Lucija, et al. "Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu." Napredak, vol. 161, br. 3 - 4, 2020, str. 291-314. https://hrcak.srce.hr/249640. Citirano 27.07.2021.
Chicago 17th Edition
Šimek, Lucija, Jasminka Ledić i Tamara Martinac Dorčić. "Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu." Napredak 161, br. 3 - 4 (2020): 291-314. https://hrcak.srce.hr/249640
Harvard
Šimek, L., Ledić, J., i Martinac Dorčić, T. (2020). 'Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu', Napredak, 161(3 - 4), str. 291-314. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/249640 (Datum pristupa: 27.07.2021.)
Vancouver
Šimek L, Ledić J, Martinac Dorčić T. Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu. Napredak [Internet]. 2020 [pristupljeno 27.07.2021.];161(3 - 4):291-314. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/249640
IEEE
L. Šimek, J. Ledić i T. Martinac Dorčić, "Kompetencije pedagoga za inkluzivnu praksu", Napredak, vol.161, br. 3 - 4, str. 291-314, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/249640. [Citirano: 27.07.2021.]

Sažetak
Rezultati istraživanja upućuju da se pedagozi, nastavnici i odgojitelji ne percipiraju kao dovoljno kompetentni za odgojno-obrazovni rad u inkluzivnom okruženju. Temeljem toga, u ovom se istraživanju krenulo od pretpostavke da školski pedagozi procjenjuju da nisu dovoljno kompetentni za inkluzivnu praksu. Cilj je istraživanja bio utvrditi percepciju pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama o vlastitoj kompetentnosti za inkluzivnu praksu. Opću kompetentnost za inkluzivnu praksu ispitanici su procijenili relativno visoko, a kada je riječ o konkretnim teškoćama onda se procjena kompetentnosti smanjuje. Pedagozi se najviše kompetentnima smatraju za odgojno-obrazovni rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju, dok najmanju kompetentnost procjenjuju za odgojno-obrazovni rad s učenicima s oštećenjem sluha i s učenicima s poremećajima iz autističnog spektra.

Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju; inkluzija; kompetencija; pedagog; škola

Hrčak ID: 249640

URI
https://hrcak.srce.hr/249640

Posjeta: 409 *