hrcak mascot   Srce   HID

Izvorni znanstveni članak

Razlike u razini medijske pismenosti studenata jednopredmetnog preddiplomskog i diplomskog studija pedagogije na Sveučilištu u Zagrebu i Rijeci s obzirom na osobne i odgojno-obrazovne faktore

Ivan Beroš   ORCID icon orcid.org/0000-0002-7258-6552 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Zagreb, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (144 KB) str. 9-28 preuzimanja: 101* citiraj
APA 6th Edition
Beroš, I. (2020). Razlike u razini medijske pismenosti studenata jednopredmetnog preddiplomskog i diplomskog studija pedagogije na Sveučilištu u Zagrebu i Rijeci s obzirom na osobne i odgojno-obrazovne faktore. Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama, 4 (4), 9-28. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/251664
MLA 8th Edition
Beroš, Ivan. "Razlike u razini medijske pismenosti studenata jednopredmetnog preddiplomskog i diplomskog studija pedagogije na Sveučilištu u Zagrebu i Rijeci s obzirom na osobne i odgojno-obrazovne faktore." Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama, vol. 4, br. 4, 2020, str. 9-28. https://hrcak.srce.hr/251664. Citirano 08.12.2021.
Chicago 17th Edition
Beroš, Ivan. "Razlike u razini medijske pismenosti studenata jednopredmetnog preddiplomskog i diplomskog studija pedagogije na Sveučilištu u Zagrebu i Rijeci s obzirom na osobne i odgojno-obrazovne faktore." Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama 4, br. 4 (2020): 9-28. https://hrcak.srce.hr/251664
Harvard
Beroš, I. (2020). 'Razlike u razini medijske pismenosti studenata jednopredmetnog preddiplomskog i diplomskog studija pedagogije na Sveučilištu u Zagrebu i Rijeci s obzirom na osobne i odgojno-obrazovne faktore', Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama, 4(4), str. 9-28. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/251664 (Datum pristupa: 08.12.2021.)
Vancouver
Beroš I. Razlike u razini medijske pismenosti studenata jednopredmetnog preddiplomskog i diplomskog studija pedagogije na Sveučilištu u Zagrebu i Rijeci s obzirom na osobne i odgojno-obrazovne faktore. Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama [Internet]. 2020 [pristupljeno 08.12.2021.];4(4):9-28. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/251664
IEEE
I. Beroš, "Razlike u razini medijske pismenosti studenata jednopredmetnog preddiplomskog i diplomskog studija pedagogije na Sveučilištu u Zagrebu i Rijeci s obzirom na osobne i odgojno-obrazovne faktore", Časopis za odgojne i obrazovne znanosti Foo2rama, vol.4, br. 4, str. 9-28, 2020. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/251664. [Citirano: 08.12.2021.]

Sažetak
Medijska pismenost teži kod učenika razvijati znanja i sposobnosti, te poticati vrijednosti
potrebne za djelovanje u društvu medija, a u hrvatskom odgojno-obrazovnom
sustavu se realizira u okviru medijske kulture unutar kurikuluma Hrvatskog jezika.
Cilj istraživanja je bio utvrditi razinu medijske pismenosti studenata jednopredmetnog
studija pedagogije na Sveučilištu u Zagrebu i Rijeci s obzirom na osobne i odgojno-
obrazovne faktore. Za potrebe istraživanja je konstruirana anketa kojom je anketirano
47 ispitanika. Većina studenata djeluje na srednjoj razini medijske pismenosti
i medije najčešće koristi u informativne svrhe, te procjenjuje da su mediji iznimno
značajni u njihovom životu. Retrospektivno promatrajući studenti procjenjuju kako
su najviše sadržaja vezanog uz medije tijekom dosadašnjeg školovanja obrađivali u
sklopu nastave informatike te hrvatskog jezika. Broj položenih kolegija na kraju zimskog
semestra ak. 2019/2020. godine i stručna sprema roditelja ne utječu na učestalost
razgovora između roditelja i studenata o medijima i medijskim sadržajima.

Ključne riječi
medijski odgoj; obrazovni faktori; osobni faktori; obrazovanje roditelja; studij pedagogije.

Hrčak ID: 251664

URI
https://hrcak.srce.hr/251664

Posjeta: 227 *