Stručni rad
https://doi.org/10.32862/k1.15.1.3
Što bi Isus učinio u modelu poučavanja na daljinu?
Maja Seguin
orcid.org/0000-0003-0990-9977
; Visoko evanđeosko teološko učilište u Osijeku – visoka škola
Sažetak
Uslijed prelaska s tradicionalnog na virtualno poučavanje, nastaju razna pedagoška preispitivanja te je nužno omogućiti učiteljima primjer pristupa poučavanju i učenju. Ovaj članak daje pregled modela poučavanja koji je Isus koristio, posebice prispodobe ili parabole, ističe model suvremenoga
konstruktivističkog poučavanja te izdvaja karakteristike konstruktivizma u Isusovu modelu. Sve to predstavlja osnovu za praktične savjete u današnjem
kontekstu poučavanja na daljinu, odnosno u virtualnom kontekstu. Članak izdvaja karakteristike Isusa kao učitelja koje suvremeni učitelji mogu preslikati u svom kontekstu te završava smjernicama za daljnja moguća područja istraživanja.
Ključne riječi
prispodobe; parabole; konstruktivistički pristup procesu učenja; učenje na daljinu; online učenje
Hrčak ID:
257880
URI
Datum izdavanja:
27.5.2021.
Posjeta: 1.156 *