Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MOTIVACIJA I NASTAVA NA DALJINU U 5. RAZREDU

Andreja Bogataj Rant ; OŠ Železniki, Otoki 13, 4228 Železniki, Slovenija


Puni tekst: hrvatski pdf 233 Kb

str. 655-662

preuzimanja: 341

citiraj

Prilozi: MOTIVACIJA I NASTAVA NA DALJINU U 5. RAZREDU Andreja Bogataj Rant.pdf


Sažetak

2. studenoga 2020. nastavljeno je gotovo četveromjesečno podučavanje na daljinu. Ovaj put bili smo bolje pripremljeni i znali smo što možemo očekivati. Učenici su već imali iskustvo o načinu izvođenja nastave, bili su vještiji u radu s računalima i raznim platformama. Više im nije trebala tolika pomoć roditelja u radu i većina je postala vrlo samostalna. U radu na daljinu motivacija je bila iznimno važan čimbenik, jer je to psihološki proces koji usmjerava i stimulira naše ponašanje, odnoseći se na emocije, misli, uvjerenja, stavove, percepcije i druge psihičke sadržaje povezane s njim.
Stoga sam u svom radu koristila različite pristupe i načine rada, npr. svakodnevno podučavanje putem Zooma, tumačenje gradiva pomoću različitih programa, poput Powerpointa, video zapisa, te za utvrđivanje gradiva radne listove, online zadatke, kvizove, zabavne zadatke itd. Na nastavi sam koristila razne aktivnosti za opuštanje, podizanje motivacije, poticanje interesa, povećanje aktivnosti i pažnje djece te aktivnosti za zabavu. Budući da su ljudi društvena bića, učenicima je u nastavi na daljinu uglavnom nedostajao osobni kontakt koji imamo u školi. Ova vrsta nastave nikako se ne može usporediti s nastavom u školi, a samo će vrijeme pokazati kakve je posljedice ostavio gotovo četveromjesečni rad na daljinu.

Ključne riječi

podučavanje od kuće, online komunikacija, učenici, motivacija

Hrčak ID:

264400

URI

https://hrcak.srce.hr/264400

Datum izdavanja:

1.11.2021.

Posjeta: 855 *