Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Interes za biblioterapiju kod studenata nastavničkoga smjera diplomskih studija na Odsjeku za kroatistiku u Rijeci

Estela Banov orcid id orcid.org/0000-0002-3480-6091 ; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Hrvatska
Tajana Rogina ; Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet
Maja Sokač orcid id orcid.org/0000-0002-6916-3890


Puni tekst: hrvatski pdf 393 Kb

str. 89-100

preuzimanja: 165

citiraj


Sažetak

skoga obrazovanja nastavnika Hrvatskoga jezika i mjesto Udruge studenata kroatistike Idiom u promociji biblioterapijskih postupaka u obrazovanju budućih nastavnika Hrvatskoga jezika. U okviru Nastavničkoga modula na Odsjeku za kroatistiku Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2014. godine osmišljen je i aktiviran izborni kolegij Priča i pričanje u nastavnim, izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima, namijenjen studentima druge godine diplomskoga studija nastavničkoga smjera jednopredmetnoga i dvopredmetnoga studija Hrvatskog jezika i književnosti. Tijekom triju akademskih godina polaznici kolegija oblikovali su seminarske radove u kojima su obradili teme povezane sa sadržajem kolegija i izradili metodičke modele obrade literarnih tekstova pokazujući poseban interes za biblioterapijski pristup. Polaznici kolegija i članovi Udruge studenata kroatistike Idiom angažirali su se u procesu objavljivanja zbornika odabranih studentskih radova. U radu je opisan proces nastanka i sadržaj Zbornika studentskih radova Priča i pričanje u nastavi objavljenoga kao 5. broj V. godišta časopisa ŠtoRIje koji izdaje Udruga studenata kroatistike Idiom.

Ključne riječi

Obrazovanje nastavnika Hrvatskoga jezika; metodičko osposobljavanje; ishodi učenja, biblioterapija; izdavačka djelatnost; studentske aktivnosti

Hrčak ID:

266362

URI

https://hrcak.srce.hr/266362

Datum izdavanja:

6.12.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 700 *