Stručni rad
Matematičke dijagnostičke probe
Ines Kladušić
; Odjel za matematiku, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek
Ljerka Jukić Matić
; Odjel za matematiku, Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Osijek
Sažetak
Dijagnostičko vrednovanje provodi se kako bi se utvrdila kvaliteta i razina učeničkih predznanja i vještina prije početka procesa poučavanja. Ovaj oblik vrednovanja može se koristiti i za određivanje prikladnoga oblika odgojno-obrazovne podrške pojedinim učenicima. Matematičke dijagnostičke probe kratki su zadaci koji pomažu učiteljima prikupiti informacije o predznanju učenika, kao i o kolektivnim miskoncepcijama te individualnim poteškoćama učenika. Mogu se primijeniti u svim domenama matematike kako u osnovnoj tako i srednjoj školi.
Ključne riječi
probe, vrednovanje, ideje za podučavanje, kurikulum, ishodi učenja, otkrivanje
Hrčak ID:
272023
URI
Datum izdavanja:
18.10.2021.
Posjeta: 1.441 *