Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Procjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa

Morana Koludrović orcid id orcid.org/0000-0003-4099-8330 ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Snježana Zbukvić Ožbolt ; Pučko otvoreno učilište Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 348 Kb

str. 34-47

preuzimanja: 361

citiraj


Sažetak

Glavni cilj ovoga istraživanja bio je ispitati prednosti i nedostatke online nastave u obrazovanju odraslih, ispitati pripremljenost ustanove u provedbi online nastave s obzirom na organizaciju online nastave, kvalitetu komunikacije, kompetentnost nastavnika i pružanje podrške polaznicima, ispitati aktivnost sudionika nastavnog procesa te stavove polaznika o nekim elementima i postupcima vrednovanja tijekom online nastave. Istraživanje je provedeno u tri navrata od ožujka do srpnja 2020. godine pri čemu je ukupno bilo uključeno 149 polaznika različitih programa namijenjenih obrazovanju odraslih. Rezultati dobiveni ovim istraživanjem pokazuju visoko zadovoljstvo polaznika online nastavom te kvalitetom vođenja programa tijekom online nastave. Rezultati zatim sugeriraju pravednost u ocjenjivanju te općenito visoku kvalitetu procesa vrednovanja kao i veliku uključenost i motiviranost polaznika za pohađanje online nastave za što su prema dobivenim rezultatima najzaslužniji visoko motivirani i kompetntni nastavnici.

Ključne riječi

nastava na daljinu; obrazovanje odraslih; online nastava; kvaliteta online nastavnog procesa; vrednovanje nastavnog procesa

Hrčak ID:

272381

URI

https://hrcak.srce.hr/272381

Datum izdavanja:

1.2.2021.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 914 *