Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

NASTAVA NA OTVORENOM

Vesna Tuš ; Osnovna škola Juršinci


Puni tekst: hrvatski pdf 730 Kb

str. 599-606

preuzimanja: 311

citiraj


Sažetak

Nastava na otvorenom nudi način učenja koji se odvija na različitim lokacijama školske okoline ili školskih zgrada. To je vrlo zabavan i zanimljiv način učenja, uglavnom zato što učenici nisu navikli na ovakav način provedbe. Tijekom učenja iznimno se zabavljaju i razvijaju različite socijalne vještine koje utječu na njihov osobni razvoj. Nastava na otvorenom zahtijeva nešto više planiranja i pripreme za provedbu. Međutim, unatoč njenoj korisnosti, rijetko provodimo ovaj oblik podučavanja. Učenicima nudi realno iskustvo, sami dolaze do novih saznanja i mnogo su aktivniji nego pri klasičnom stjecanju znanja koje se odvija u učionici. Postoji mnogo opcija za realizaciju međupredmetnog povezivanja. Ujedno treba napomenuti da učenici pokazuju višu motivaciju. U članku sam navela neke konkretne aktivnosti koje sam provela sa učenicima na otvorenom prostoru.

Ključne riječi

nastava na otvorenom/vani, održivi razvoj, motivacija, razvijanje vještina, doživljaj/stjecanje iskustva

Hrčak ID:

277500

URI

https://hrcak.srce.hr/277500

Datum izdavanja:

1.6.2022.

Posjeta: 825 *