Stručni rad
UČENJE U PRIRODNOM OKOLIŠU
Špela Košir
; Osnovna šola Frana Roša Celje, Slovenija
Sažetak
Većina lekcija odvija se u zatvorenom prostoru, u učionici. Stoga je vrlo važno da učitelj odabere i pronađe one ciljeve učenja koji se mogu ostvariti u prirodnom okruženju. Uostalom, aktivnosti u prirodi jako dobro utječu na cjelokupni razvoj djeteta. U prirodi su djeca opuštenija, lakše se međusobno povezuju, više se kreću i motiviranija su za učenje. Zbog toga djeca brže uče i dulje zadržavaju stečeno znanje. U članku ću opisati i nekoliko aktivnosti koje učenici i ja možemo raditi u okviru različitih školskih predmeta. Prirodno okruženje tako može postati inovativna učionica jer nudi, između ostalog, bogat izbor prirodnih materijala, poput češera, štapića, jesenskog lišća, žira, kestena, koji se mogu koristiti za učenje o okolišu ili brojati ili praviti mandale, i tako dalje. U prirodi djeca razvijaju i bolji osjećaj za orijentaciju. Mnogo je mogućnosti za stvaranje i učenje u prirodi. Samo treba skupiti hrabrosti i otići u prirodu. Bila to livada, šuma ili samo školsko dvorište.
Ključne riječi
prirodni okoliš , učenje u pokretu, aktivnosti na otvorenom, učenje, igra
Hrčak ID:
290842
URI
Datum izdavanja:
1.3.2023.
Posjeta: 722 *