Stručni rad
MULTISENZORNO UČENJE U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA
Natalija Bukvič
; Osnovna škola Juršinci, Juršinci
Sažetak
Učenici se međusobno razlikuju po svojim sposobnostima i odgovarajućim stilovima učenja. Poznajemo vizualni (vidni), slušni (auditivni) i tjelesni (kinestetički) stil učenja. Multisenzorno učenje predstavlja pristup koji tijekom učenja nudi učenicima mogućnost istovremenog aktiviranja više osjetila, a time i lakšeg pamćenja te kasnijeg prisjećanja usvojenih informacija u opuštenijoj atmosferi. Vrlo je važno da učitelj u pripremu nastave stranog jezika uključi što više zadataka koji aktiviraju (stimuliraju) različita osjetila: vid, sluh, miris, okus, opip ili pokret. Na ovaj način pomaže učenicima pri identificiranju njihovih stilova učenja i primjeni multisenzornog pristupa pri utvrđivanju stečenog znanja izvan škole.
Ključne riječi
stilovi učenja, multisenzorno učenje, strani jezik, osjetila
Hrčak ID:
291879
URI
Datum izdavanja:
1.3.2023.
Posjeta: 556 *