Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

MULTISENZORNO UČENJE U NASTAVI ENGLESKOG JEZIKA

Natalija Bukvič ; Osnovna škola Juršinci, Juršinci


Puni tekst: hrvatski pdf 120 Kb

str. 915-929

preuzimanja: 79

citiraj


Sažetak

Učenici se međusobno razlikuju po svojim sposobnostima i odgovarajućim stilovima učenja. Poznajemo vizualni (vidni), slušni (auditivni) i tjelesni (kinestetički) stil učenja. Multisenzorno učenje predstavlja pristup koji tijekom učenja nudi učenicima mogućnost istovremenog aktiviranja više osjetila, a time i lakšeg pamćenja te kasnijeg prisjećanja usvojenih informacija u opuštenijoj atmosferi. Vrlo je važno da učitelj u pripremu nastave stranog jezika uključi što više zadataka koji aktiviraju (stimuliraju) različita osjetila: vid, sluh, miris, okus, opip ili pokret. Na ovaj način pomaže učenicima pri identificiranju njihovih stilova učenja i primjeni multisenzornog pristupa pri utvrđivanju stečenog znanja izvan škole.

Ključne riječi

stilovi učenja, multisenzorno učenje, strani jezik, osjetila

Hrčak ID:

291879

URI

https://hrcak.srce.hr/291879

Datum izdavanja:

1.3.2023.

Posjeta: 236 *