Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

https://doi.org/10.46672/zsl.7.8.4

Viša razina emocionalne inteligencije prodajnih djelatnika kao ključ uspješne prodaje

Draženka Ćosić orcid id orcid.org/0000-0002-9973-9715 ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Anđelka Buneta orcid id orcid.org/0000-0002-5578-3810 ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska
Ante Ćorluka ; Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 201 Kb

str. 51-62

preuzimanja: 231

citiraj


Sažetak

Volatilnost tržišta i dinamičnost promjena te sve veća konkurentnost zahtijevaju od prodajnih menadžera novi pristup i brzu prilagodbu u strategijama i taktikama nastupa prema kupcima i klijentima. Pet kritičnih područja emocionalne inteligencije: samosvijest, samoregulacija, socijalizacija, empatija i motivacija vještine su ključne za uspjeh u svim aspektima života, ali u prodaji mogu izraziti razliku između dobrog i izvrsnog prodavača. Posjedovanje višeg stupnja emocionalne inteligencije omogućuje prodavačima učinkovitije snalaženje u procesu prodaje koje ujedno pridonosi i njezinome većem uspjehu.

Ključne riječi

prodaja; emocionalna inteligencija; emocije; kupci; produktivnost

Hrčak ID:

293592

URI

https://hrcak.srce.hr/293592

Datum izdavanja:

30.12.2022.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 474 *