Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.59549/n.164.1-2.1

Intrinzična motivacija učenika i percepcija motivacijske klime na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture

Mihael Ljubešić orcid id orcid.org/0009-0004-4804-3242 ; Osnovna škola Lučko
Renata Barić orcid id orcid.org/0000-0003-2614-673X ; Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu


Puni tekst: hrvatski pdf 321 Kb

str. 5-23

preuzimanja: 748

citiraj


Sažetak

Cilj istraživanja bio je ispitati postoje li razlike u intrinzičnoj motivaciji za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture između učenika i učenica koji rade u različitom motivacijskom okruženju. U istraživanju je sudjelovalo 110 učenika i učenica trećih i četvrtih razreda srednje škole. Učenici su ispunili Upitnik intrinzične motivacije i Upitnik percipirane motivacijske klime. Dobiveni rezultati su pokazali da su i učenici i učenice motivirani za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture te da su učenici u odnosu na učenice više intrinzično motivirani i da motivacijsku klimu percipiraju više kooperativnom. Rezultati također pokazuju da su učenici, neovisno o spolu, više intrinzično motivirani u kooperativnom motivacijskom okruženju. Temeljem rezultata ovog istraživanja možemo zaključiti da je potrebno stvoriti kooperativno motivacijsko okruženje na nastavi tjelesne i zdravstvene kulture koje će povećati intrinzičnu motivaciju učenika da bi podigli kvalitetu nastavnog procesa.

Ključne riječi

kompetentnost; motivacija; škola; vježbanje

Hrčak ID:

304347

URI

https://hrcak.srce.hr/304347

Datum izdavanja:

30.6.2023.

Posjeta: 1.325 *