Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32903/zs.69.1.2

STAVOVI RODITELJA O PROGRAMU PODUKE NEPLIVAČA U ORGANIZACIJI ŠKOLSKOG ŠPORTSKOG SAVEZA GRADA OSIJEKA

Dražen Rastovski ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek
Jurica Lovrinčević ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek
Filip Stipan Nadj ; Kineziološki fakultet Osijek


Puni tekst: hrvatski pdf 5.780 Kb

str. 23-34

preuzimanja: 67

citiraj


Sažetak

Cilj rada bio je utvrditi stavove roditelja o provedenom programu neplivača u organizaciji Školskog sportskog saveza grada Osijeka. U istraživanju je sudjelovalo 112 roditelja djece koja su pohađala program poduke neplivača. Roditelji su putem online upitnika odgovarali na pitanja o programu poduke neplivača.Iz deskriptivnih podataka vidljivo je kako većina roditelja smatra a je važno procijeniti stupanj znanja plivanja djece radi njihove sigurnosti. Manji broj roditelja mišljenja je da su oni ti koji bi svoju djecu trebalipodučiti plivanju. Što se tiče utjecaja škole plivanja na školske obveze djeteta, roditelji su većinom mišljenja da nisu problem izostanci s nastave kao ni priprema za nastavu te ne smatraju da su djeca preopterećena. Dio roditelja iskazao je kako im je teško organizirati prijevoz do bazena. Iako većina roditelja negira da nema povjerenja u program plivanja, mišljenja su i da bi učitelji trebali pratiti učenike na bazene. Dosadašnji program ocjenjuju kao vrlo dobar. Korelacijskom analizom utvrđeno je da postoji statističkiznačajna pozitivna niska povezanost stava roditelja da oni sami trebaju podučavati svoju djecu plivanju s mišljenjem da program šteti djetetovom pohađanju i pripremi za nastavu. Također je utvrđeno da postoji statistički značajna pozitivna niska povezanost stava roditelja da oni sami trebaju podučavati svoju djecu plivanju s povjerenjem u sigurnost programa škole plivanja.

Ključne riječi

tjelesna aktivnost; plivanje; djeca

Hrčak ID:

309264

URI

https://hrcak.srce.hr/309264

Datum izdavanja:

20.10.2023.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 201 *