Educational issues, Vol. 7 No. 2, 2024.
Original scientific paper
https://doi.org/10.53577/oot.7.2.6
Motivacija učenika u osnovnoj školi za učenje matematike kroz rješavanje problema
Ivana-Marija Pavković
orcid.org/0009-0008-8746-0750
; Osnovna škola ,,Josip Vergilij Perić''
Abstract
Motivacija učenika i kako motivirati učenike za učenje matematike i aktivno sudjelovanje tijekom nastave matematike oduvijek je interesiralo učitelje. Učenje matematike karakterizira se kroz unutarnju motivaciju, rješavanje domaće zadaće i metakognitivna iskustva. Kako su dosadašnja istraživanja pokazala, većina učenika smatra da im je matematika potrebna za život, za daljnje obrazovanje, ali mala skupina učenika uči matematiku kako bi stvorili bolje povezivanje i produbljivanje znanja. Ovaj rad će se baviti pokazivanjem veze između rješavanja problema na nastavi matematike i motivacije za učenje matematike. Konkretno, poboljšava li poučavanje matematike rješavanjem problema motivaciju učenika za učenje matematike. Stoga, kao rezultat istraživanja predstavljenog u ovom radu bile bi i preporuke kako bi učitelji trebali raditi na motivaciji učenika za učenje matematike te da učenici steknu određene vještine kao što je rješavanje problema.
Keywords
motivacija; nastava matematike; rješavanje problema; suradničko učenje; uspjeh
Hrčak ID:
325450
URI
Publication date:
27.12.2024.
Visits: 805 *