Izvorni znanstveni članak
Sokratova dijaloška metoda
Vučina Zorić
; Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore, Nikšić
Sažetak
Filozofski i pedagoški aspekti sokratovske dijaloške metode u nastavi filozofije u
srednjoj školi predstavljaju predmet ovoga rada. Posebno suproucavani: bit, predmet,
pretpostavke i uvjeti za njezno pravilno i raznovrsno korištenje, prednosti, nedostatci i
mogucnosti utjecaja na uspješnu realizaciju nastave, to jest viši stupanj znanja i razumijevanja
sadržaja filozofije. Kreativna primjena sokratovske dijaloške metode jedna je od mogucih
puteva motivacije i poticanja ucenika te svojevrsnoga uvodenja u sadržaje filozofije kroz
istraživanje.
Ključne riječi
Sokrat; dijalog; metoda; filozofija; nastava; srednja škola; istraživanje
Hrčak ID:
36894
URI
Datum izdavanja:
2.12.2008.
Posjeta: 31.370 *