Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Sokratova dijaloška metoda

Vučina Zorić ; Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore, Nikšić


Puni tekst: hrvatski pdf 131 Kb

str. 27-40

preuzimanja: 26.187

citiraj


Sažetak

Filozofski i pedagoški aspekti sokratovske dijaloške metode u nastavi filozofije u
srednjoj školi predstavljaju predmet ovoga rada. Posebno suproucavani: bit, predmet,
pretpostavke i uvjeti za njezno pravilno i raznovrsno korištenje, prednosti, nedostatci i
mogucnosti utjecaja na uspješnu realizaciju nastave, to jest viši stupanj znanja i razumijevanja
sadržaja filozofije. Kreativna primjena sokratovske dijaloške metode jedna je od mogucih
puteva motivacije i poticanja ucenika te svojevrsnoga uvodenja u sadržaje filozofije kroz
istraživanje.

Ključne riječi

Sokrat; dijalog; metoda; filozofija; nastava; srednja škola; istraživanje

Hrčak ID:

36894

URI

https://hrcak.srce.hr/36894

Datum izdavanja:

2.12.2008.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 31.370 *