hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Segregacijom do integracije? Mogućnosti integriranog obrazovanja Roma

Ana Horvat

Puni tekst: hrvatski, pdf (272 KB) str. 443-472 preuzimanja: 1.207* citiraj
APA 6th Edition
Horvat, A. (2009). Segregacijom do integracije? Mogućnosti integriranog obrazovanja Roma. Zbornik radova Pravnog fakulteta u Splitu, 46 (2), 443-472. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/38234
MLA 8th Edition
Horvat, Ana. "Segregacijom do integracije? Mogućnosti integriranog obrazovanja Roma." Zbornik radova Pravnog fakulteta u Splitu, vol. 46, br. 2, 2009, str. 443-472. https://hrcak.srce.hr/38234. Citirano 08.08.2020.
Chicago 17th Edition
Horvat, Ana. "Segregacijom do integracije? Mogućnosti integriranog obrazovanja Roma." Zbornik radova Pravnog fakulteta u Splitu 46, br. 2 (2009): 443-472. https://hrcak.srce.hr/38234
Harvard
Horvat, A. (2009). 'Segregacijom do integracije? Mogućnosti integriranog obrazovanja Roma', Zbornik radova Pravnog fakulteta u Splitu, 46(2), str. 443-472. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/38234 (Datum pristupa: 08.08.2020.)
Vancouver
Horvat A. Segregacijom do integracije? Mogućnosti integriranog obrazovanja Roma. Zbornik radova Pravnog fakulteta u Splitu [Internet]. 2009 [pristupljeno 08.08.2020.];46(2):443-472. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38234
IEEE
A. Horvat, "Segregacijom do integracije? Mogućnosti integriranog obrazovanja Roma", Zbornik radova Pravnog fakulteta u Splitu, vol.46, br. 2, str. 443-472, 2009. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/38234. [Citirano: 08.08.2020.]

Sažetak
Autorica razmata načine na koje zemlje Europe tretiraju problem uključenja svojih romskih zajednica u nacionalni obrazovni sustav. Posebno se osvrće na hrvatska rješenja upotrijebljena u Međimurskoj županiji, te konzekventnu litigaciju koja je još uvijek u toku pred Europskim sudom za ljudska prava. Razmatra se aktualna hrvatska politika uključenja Roma u život zajednice, izvori i visina upotrijebljenih sredstava te instrumenti zaduženi za njihovu provedbu. Kritizira se praksa segregiranja romske djece slijedom njihovih neadekvatnih jezičnih sposobnosti, te predlažu alternativna rješenja sukladna ne samo Ustavu RH, već i modernom europskom zakonodavstvu i standardima ljudskih prava.

Ključne riječi
segregacija; Romi; jezik; školstvo; nacionalni programi

Hrčak ID: 38234

URI
https://hrcak.srce.hr/38234

[engleski]

Posjeta: 2.068 *