Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Branding prostora u kulturi dizajna

Aleksandar Homadovski


Puni tekst: hrvatski pdf 361 Kb

str. 190-203

preuzimanja: 889

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 361 Kb

str. 190-203

preuzimanja: 710

citiraj


Sažetak

Svrhu rada čini razumijevanje struktura brandinga mjesta. Izdvaja se usporedba brandinga maraka i mjesta te definicija brandinga mjesta. Obrazlažu se strukture brandinga mjesta pomoću koncepta konkurentnih identiteta te sastavnice portfelja lokacija. Branding mjesta dijelom se oslanja na metode brandinga maraka, a istovremeno razvija i svoje autonomne oblike. Metode konzultativnog dizajna ulaze u konkurentni dijalog s praksama oblikovanja i prezentiranja prostornih identiteta.

Ključne riječi

konkurentni identitet; kultura dizajna; portfelj lokacija; kreiranje marke mjesta; regionalne integracije

Hrčak ID:

54290

URI

https://hrcak.srce.hr/54290

Datum izdavanja:

21.6.2010.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 3.075 *