hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

OSPOSOBLJAVANJE NASTAVNIKA ZA PROVOĐENJE ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA GRAĐANSTVO

Marina Diković ; Sveučilište Jurja Dobrile u Puli Odjel za studij na talijanskom jeziku

Puni tekst: hrvatski, pdf (232 KB) str. 11-24 preuzimanja: 1.361* citiraj
APA 6th Edition
Diković, M. (2011). OSPOSOBLJAVANJE NASTAVNIKA ZA PROVOĐENJE ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA GRAĐANSTVO. Život i škola, LVII (26), 11-24. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/77317
MLA 8th Edition
Diković, Marina. "OSPOSOBLJAVANJE NASTAVNIKA ZA PROVOĐENJE ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA GRAĐANSTVO." Život i škola, vol. LVII, br. 26, 2011, str. 11-24. https://hrcak.srce.hr/77317. Citirano 07.05.2021.
Chicago 17th Edition
Diković, Marina. "OSPOSOBLJAVANJE NASTAVNIKA ZA PROVOĐENJE ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA GRAĐANSTVO." Život i škola LVII, br. 26 (2011): 11-24. https://hrcak.srce.hr/77317
Harvard
Diković, M. (2011). 'OSPOSOBLJAVANJE NASTAVNIKA ZA PROVOĐENJE ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA GRAĐANSTVO', Život i škola, LVII(26), str. 11-24. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/77317 (Datum pristupa: 07.05.2021.)
Vancouver
Diković M. OSPOSOBLJAVANJE NASTAVNIKA ZA PROVOĐENJE ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA GRAĐANSTVO. Život i škola [Internet]. 2011 [pristupljeno 07.05.2021.];LVII(26):11-24. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77317
IEEE
M. Diković, "OSPOSOBLJAVANJE NASTAVNIKA ZA PROVOĐENJE ODGOJA I OBRAZOVANJA ZA GRAĐANSTVO", Život i škola, vol.LVII, br. 26, str. 11-24, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/77317. [Citirano: 07.05.2021.]

Sažetak
Obrazovanje i stručno usavršavanje nastavnika za rad u području odgoja i
obrazovanja za građanstvo oslanja se na ideju cjeloživotnog, aktivnog i kritičkog učenja, na
usvajanje i prenošenje znanja i vještina te na argumentirano zastupanje osobnih stavova.
Osposobljavanje nastavnika za rad u području odgoja i obrazovanja za građanstvo može se
promatrati kroz: (1) obrazovanje u okviru formalnog obrazovanja (nastavnički studiji) te (2)
stručno osposobljavanje kroz cjeloživotno učenje.
U ovom se radu analizira osposobljavanje nastavnika u kontekstu njihovog stručnog
usavršavanja. Analizirani primjeri odabranih europskih i tranzicijskih zemalja pokazuju da se
nastavnici za rad u području odgoja i obrazovanja za građanstvo najčešće usavršavaju na
poseban način. Ministarstva, agencije i druge ustanove organiziraju seminare i pripremaju
materijal koji će nastavnicima pomoći u provođenju odgoja i obrazovanja za građanstvo jer
jedino kompetentan nastavnik može osigurati njegovo kvalitetno provođenje.

Ključne riječi
odgoj i obrazovanje za građanstvo; osposobljavanje nastavnika; cjeloživotno učenje; znanja; vještine i stavovi

Hrčak ID: 77317

URI
https://hrcak.srce.hr/77317

[engleski] [njemački]

Posjeta: 2.338 *