Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

Unaprjeđivanje kvalitete rada školskog pedagoga

Nikola Vuković ; Osnovna škola Grgura Karlovčana, Đurđevac


Puni tekst: hrvatski pdf 71 Kb

str. 209-223

preuzimanja: 1.601

citiraj


Sažetak

Rad školskog pedagoga temelji se na planovima i programima, a svrha im je unaprjeđivanje odgojno-obrazovnog procesa. Osim savjetodavnog rada, školski pedagog ponajviše radi na koordiniranju rada svih subjekata u nastavnom procesu i na povezivanju škole i lokalne zajednice. Da bi uspješno obavljao svoje svakodnevne zadaće, školski pedagog treba unaprjeđivati svoj rad, a time i kvalitetu svojih odgojno-obrazovnih nastojanja. Za postizanje potpune kvalitete rada školskog pedagoga potrebno je pridržavati se određenih univerzalnih načela i ciljeva. U članku se govori o podizanju kvalitete rada školskog pedagoga radi podizanja glavnih vrijednosti odgojno-obrazovnog rada. Naglasak je na radu školskog pedagoga s učenicima, učiteljima, stručnim suradnicima, roditeljima i članovima lokalne zajednice. Da bi školski pedagog mogao kvalitetno obavljati predviđene poslove i zadaće te da bi mogao rješavati svakodnevne školske situacije, treba ulagati u sebe, a to dovodi do napredovanja u struci. Važno je napomenuti da se odgojno-obrazovni radnici nikako ne bi trebali zadovoljiti postojećim stanjem bez obzira na trenutačni uspjeh. Cilj je unaprjeđivanje vlastitog rada te shvaćanje i ostvarivanje potreba učenika, učitelja i ostalih sudionika nastavnog procesa.

Ključne riječi

Kvaliteta; unaprjeđivanje; profesionalni razvitak; međuljudski odnosi; temeljna načela; odgoj

Hrčak ID:

82799

URI

https://hrcak.srce.hr/82799

Datum izdavanja:

15.4.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.318 *