Stručni rad
Unaprjeđivanje kvalitete rada školskog pedagoga
Nikola Vuković
; Osnovna škola Grgura Karlovčana, Đurđevac
Sažetak
Rad školskog pedagoga temelji se na planovima i programima, a svrha im je unaprjeđivanje odgojno-obrazovnog procesa. Osim savjetodavnog rada, školski pedagog ponajviše radi na koordiniranju rada svih subjekata u nastavnom procesu i na povezivanju škole i lokalne zajednice. Da bi uspješno obavljao svoje svakodnevne zadaće, školski pedagog treba unaprjeđivati svoj rad, a time i kvalitetu svojih odgojno-obrazovnih nastojanja. Za postizanje potpune kvalitete rada školskog pedagoga potrebno je pridržavati se određenih univerzalnih načela i ciljeva. U članku se govori o podizanju kvalitete rada školskog pedagoga radi podizanja glavnih vrijednosti odgojno-obrazovnog rada. Naglasak je na radu školskog pedagoga s učenicima, učiteljima, stručnim suradnicima, roditeljima i članovima lokalne zajednice. Da bi školski pedagog mogao kvalitetno obavljati predviđene poslove i zadaće te da bi mogao rješavati svakodnevne školske situacije, treba ulagati u sebe, a to dovodi do napredovanja u struci. Važno je napomenuti da se odgojno-obrazovni radnici nikako ne bi trebali zadovoljiti postojećim stanjem bez obzira na trenutačni uspjeh. Cilj je unaprjeđivanje vlastitog rada te shvaćanje i ostvarivanje potreba učenika, učitelja i ostalih sudionika nastavnog procesa.
Ključne riječi
Kvaliteta; unaprjeđivanje; profesionalni razvitak; međuljudski odnosi; temeljna načela; odgoj
Hrčak ID:
82799
URI
Datum izdavanja:
15.4.2009.
Posjeta: 4.318 *