Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Istraživačko čitanje kao sredstvo motivacije za samostalno čitanje u razrednoj nastavi

Sanja Soče ; Pedagoški fakultet, Sarajevo


Puni tekst: hrvatski pdf 171 Kb

str. 73-89

preuzimanja: 7.624

citiraj


Sažetak

U radu se donose rezultati provjere efekata primjene istraživačkog čitanja i načina motivacije učenika za samostalno čitanje. Sadrži originalne modele nastavnih sati interpretacije književnog teksta i zadatke koji su u funkciji istraživačkog pristupa tekstu. Posebna pažnja posvećena je instrukciji u procesu samostalnog učenja i otkrivanja. Metoda otkrivanja zahtijevala je više vremena i izuzetnu metodičku spremnost i spretnost nastavnika te motivaciju učenika za samostalni rad. Vidljivo je da se osmišljenim metodičkim pristupima sadržaju i učenicima može pojačati motivacija za samostalno čitanje. Rezultati istraživanja mogu poticajno djelovati na usavršavanje teorije i prakse metodike nastave materinskoga jezika i književnosti.

Ključne riječi

čitanje; instrukcija; istraživačko čitanje; metodika, motivacija; samostalno čitanje; učenje

Hrčak ID:

83550

URI

https://hrcak.srce.hr/83550

Datum izdavanja:

19.9.2011.

Posjeta: 9.650 *