hrcak mascot   Srce   HID

Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, Vol. 13 No. 2, 2006.

Prethodno priopćenje

Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?

Ivana Kljaić

Puni tekst: hrvatski, pdf (946 KB) str. 95-118 preuzimanja: 4.768* citiraj
APA 6th Edition
Kljaić, I. (2006). Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?. Metodički ogledi, 13 (2), 95-118. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/8968
MLA 8th Edition
Kljaić, Ivana. "Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?." Metodički ogledi, vol. 13, br. 2, 2006, str. 95-118. https://hrcak.srce.hr/8968. Citirano 20.04.2019.
Chicago 17th Edition
Kljaić, Ivana. "Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?." Metodički ogledi 13, br. 2 (2006): 95-118. https://hrcak.srce.hr/8968
Harvard
Kljaić, I. (2006). 'Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?', Metodički ogledi, 13(2), str. 95-118. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/8968 (Datum pristupa: 20.04.2019.)
Vancouver
Kljaić I. Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?. Metodički ogledi [Internet]. 2006 [pristupljeno 20.04.2019.];13(2):95-118. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/8968
IEEE
I. Kljaić, "Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?", Metodički ogledi, vol.13, br. 2, str. 95-118, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/8968. [Citirano: 20.04.2019.]

Sažetak
Kvaliteta nastave ovisi o ponašanju učenika jednako kao što je i ponašanje učenika određeno načinom ostvarivanja nastavnih aktivnosti. Problem nedovoljno razvijenih socijalnih kompetencija učenika s teškoćama u učenju predstavljao je važnu zapreku u ostvarivanju obrazovnih aktivnosti u mojoj nastavnoj praksi. Uspostavljanje discipline s pomoću nagrada i kazni nije se pokazalo adekvatnim pristupom. Umjesto toga, razvijanje interpersonalnih odnosa, poštovanje potreba i mogućnosti učenika te građenje međusobnog povjerenja pridonijelo je stvaranju pozitivnoga nastavnog ozračja. Učenje koje je ostvareno u takvim uvjetima osiguralo je važne promjene u ponašanju učenika. Kvalitetne promjene u mojoj profesionalnoj praksi ostvarene su kontinuiranim i sustavnim stručnim usavršavanjem i suradnjom sa stručnjacima iz različitih područja, a posebno ostvarivanjem akcijskog istraživanja.

Ključne riječi
učenici s teškoćama u učenju; razvitak socijalnih kompetencija; suštinsko učenje; akcijsko istraživanje

Hrčak ID: 8968

URI
https://hrcak.srce.hr/8968

[engleski]

Posjeta: 5.903 *