Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 15.01.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 27.08.2019.

Sadržaj

Puni tekst

Stil vodstva ravnatelja i subjektivna dobrobit učitelja: posredujuća uloga školske kulture (str. 7-27)

Anđelka Slavić, Majda Rijavec, Danijela Matić
Izvorni znanstveni članak


Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja (str. 29-50)

Nena Vukelić
Prethodno priopćenje


Odnos učitelj – učenik (str. 51-64)

Leona Posavec, Nataša Vlah
Pregledni rad


Stavovi učitelja o odabranim dimenzijama europskih vrijednosti (str. 65-84)

Jelena Pavičić Vukičević
Izvorni znanstveni članak


Odnos intelektualnih sposobnosti, samopoštovanja i strategija suočavanja u djetinjstvu (str. 105-123)

Neala Ambrosi-Randić
Izvorni znanstveni članak


Qualitative analysis of experience, beliefs, and attitudes of primary school children towards a STEM intervention programme: how to understand outcome and plan future STEM intervention (str. 125-148)

Mirta Blažev, Tomislav Jagušt, Predrag Pale, Juraj Petrović, Josip Burušić
Izvorni znanstveni članak


Intelektualni stilovi i školsko postignuće (str. 149-168)

Amir Pušina, Danijela Zuletović, Ivana Katavić
Izvorni znanstveni članak


PROFESSIONAL DEVELOPMENT AND QUALITY IN EARLY CHILDHOOD EDUCATION (str. 169-171)

Tihana Kokanović
Recenzija, Prikaz slučaja


PROFESIONALNO OBRAZOVANJE ODGOJITELJA PREDŠKOLSKE DJECE (str. 172-175)

Filip Brčić
Recenzija, Prikaz slučaja


PROFESIONALNI RAZVOJ UČITELJA: STATUS, LIČNOST I TRANSVERZALNE KOMPETENCIJE (str. 176-182)

Valentina Martan
Recenzija, Prikaz slučaja


Ivan De Zan (str. 183-184)

Ante Bežen
In memoriam, Nekrolog, Obituarij


Dragutin Rosandić (str. 185-186)

Ante Bežen
In memoriam, Nekrolog, Obituarij


Posjeta: 31.750 *