Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

https://doi.org/10.32728/mo.07.1.2012.03

INDIVIDUALNI PUTEVI KOD GRAĐE LIKOVNOG RADA KOD DJECE OSNOVNE ŠKOLE

Matjaž Duh orcid id orcid.org/0000-0003-0641-3204 ; Faculty of Education, University of Maribor (Slovenia)
Aleksandra Slatinšek-Mlakar ; Faculty of Education, University of Maribor (Slovenia)


Puni tekst: engleski pdf 771 Kb

str. 31-46

preuzimanja: 925

citiraj


Sažetak

Članak prikazuje istraživanje u kojem smo pratili postupak prikaza čovjeka kod devetogodišnjaka. U istraživanju gdje smo proučavali likovne radove troje učenica primijenili smo studiju primjera. Kroz kvalitativno istraživanje utvrđivali smo postupak crtanja ljudskog lika na osnovi snimki video kamerom, fotografija i odgovora na radnim listovima. Dobiveni rezultati potvrđuju pretpostavku da učenice slijede vlastit, individualan put u građi likovnog rada.

Ključne riječi

crtež; razvojne faze; postupak likovne građe; ljudski lik; studija primjera

Hrčak ID:

78842

URI

https://hrcak.srce.hr/78842

Datum izdavanja:

1.3.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski slovenski

Posjeta: 2.629 *