Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32728/mo.07.1.2012.03
INDIVIDUALNI PUTEVI KOD GRAĐE LIKOVNOG RADA KOD DJECE OSNOVNE ŠKOLE
Matjaž Duh
orcid.org/0000-0003-0641-3204
; Faculty of Education, University of Maribor (Slovenia)
Aleksandra Slatinšek-Mlakar
; Faculty of Education, University of Maribor (Slovenia)
Sažetak
Članak prikazuje istraživanje u kojem smo pratili postupak prikaza čovjeka kod devetogodišnjaka. U istraživanju gdje smo proučavali likovne radove troje učenica primijenili smo studiju primjera. Kroz kvalitativno istraživanje utvrđivali smo postupak crtanja ljudskog lika na osnovi snimki video kamerom, fotografija i odgovora na radnim listovima. Dobiveni rezultati potvrđuju pretpostavku da učenice slijede vlastit, individualan put u građi likovnog rada.
Ključne riječi
crtež; razvojne faze; postupak likovne građe; ljudski lik; studija primjera
Hrčak ID:
78842
URI
Datum izdavanja:
1.3.2012.
Posjeta: 2.629 *