Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Školski pedagog i funkcija pedagoškog vođenja škole

Natalija Šnidarić ; Škola za medicinske sestre Mlinarska, Zagreb


Puni tekst: hrvatski pdf 504 Kb

str. 190-208

preuzimanja: 3.149

citiraj


Sažetak

Predmet istraživanja je uloga školskog pedagoga u odnosu na funkciju pedagoškog vođenja škole i kompetencije pedagoga potrebne za pedagoško vođenje. U istraživanju je sudjelovalo 211-ero ispitanika, a ispitivani su: pozitivni uvjeti rada, motivacija, kvaliteta rada, poticanje na timski rad, poticanje profesionalnog razvitka, zadovoljstvo odnosima u radnoj okolini, suradnja s roditeljima i širom zajednicom te rad pedagoga kao pedagoškog voditelja i kompetencije pedagoga potrebne za pedagoško vođenje. Rezultati upućuju na zaključak da još treba raditi na motivaciji, kvalitetnim promjenama, poticanju profesionalnog razvitka i poticanju na timski rad u školama. Kompetencijski profil pedagoga istaknut je dobivenim kompetencijama školskog pedagoga potrebnim za pedagoško vođenje: odgovornost, komunikacijske vještine i savjetodavni rad, dosljednost u radu, poznavanje potreba učenika i nastavnika, poznavanje didaktičkih i metodičkih načela, analiza odgojno-obrazovnog rada, suradnja s nastavnicima i umijeće demokratskog pedagoškog vođenja.

Ključne riječi

školski pedagog; pedagoško vođenje; kompetencije pedagoga

Hrčak ID:

82800

URI

https://hrcak.srce.hr/82800

Datum izdavanja:

15.4.2009.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.156 *