Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Kako poboljšati razumijevanje, dogovaranje i suradnju djece s teškoćama u učenju?

Ivana Kljaić


Puni tekst: hrvatski pdf 946 Kb

str. 95-118

preuzimanja: 6.762

citiraj


Sažetak

Kvaliteta nastave ovisi o ponašanju učenika jednako kao što je i ponašanje učenika određeno načinom ostvarivanja nastavnih aktivnosti. Problem nedovoljno razvijenih socijalnih kompetencija učenika s teškoćama u učenju predstavljao je važnu zapreku u ostvarivanju obrazovnih aktivnosti u mojoj nastavnoj praksi. Uspostavljanje discipline s pomoću nagrada i kazni nije se pokazalo adekvatnim pristupom. Umjesto toga, razvijanje interpersonalnih odnosa, poštovanje potreba i mogućnosti učenika te građenje međusobnog povjerenja pridonijelo je stvaranju pozitivnoga nastavnog ozračja. Učenje koje je ostvareno u takvim uvjetima osiguralo je važne promjene u ponašanju učenika. Kvalitetne promjene u mojoj profesionalnoj praksi ostvarene su kontinuiranim i sustavnim stručnim usavršavanjem i suradnjom sa stručnjacima iz različitih područja, a posebno ostvarivanjem akcijskog istraživanja.

Ključne riječi

učenici s teškoćama u učenju; razvitak socijalnih kompetencija; suštinsko učenje; akcijsko istraživanje

Hrčak ID:

8968

URI

https://hrcak.srce.hr/8968

Datum izdavanja:

1.2.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 9.419 *