Skoči na glavni sadržaj

Prethodno priopćenje

Pedagogija jednakosti i uvažavanja u školi i obrazovanju odraslih

Wolfgang Muller-Commichau ; Wiesbaden, Deutschland


Puni tekst: hrvatski pdf 201 Kb

str. 19-20

preuzimanja: 1.531

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 201 Kb

str. 11-19

preuzimanja: 1.175

citiraj


Sažetak

Svi odgojni akteri koji sudjeluju u pedagoškoj interakciji, bez obzira radi li se o učiteljima ili učenicima, trebaju (i očekuju) uvažavanje koncepcije interkulturalnosti. Koliko i na koji način trebaju biti uvažavani i do koje mjere mogu
postići jednakost i uvažavanje u pedagoškoj interakciji, temeljno je pitanje ovog rada.
Tematika rada ima za cilj dokazati da su jednakost i uvažavanje više od same metode.
Oni predstavljaju temeljno stajalište koje je mnogo više od nastavne aktivnosti učenja i koje je višestruko djelotvorno.

Ključne riječi

uvažavanje; interkulturalnost; poštivanje različitosti; pravna jednakost

Hrčak ID:

95238

URI

https://hrcak.srce.hr/95238

Datum izdavanja:

17.12.2012.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 4.061 *