Stručni rad
DRAMSKI ODGOJ - NAČIN ISKUSTVENOGA, DJELATNOG UČENJA PRIMJER DOBRE PRAKSE: KAZALIŠNI STUDIO
Spomenka Dragović
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Dinka Balić
; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Sažetak
Nakon uvodnih napomena o značaju dramske pedagogije i drame za odgoj kao učinkovitih oblika iskustvenoga, djelatnog učenja, iznijet će se iskustvo dramskog odgoja u radu s mladima od osnovnoškolske do studentske dobi na konkretnom primjeru Kazališnog studija mladih HNK u Varaždinu, s ciljem da se ukaže na primjer dobre prakse koja svjedoči o tome kako poticajno i kreativno odgovoriti na sve složenije društvene i kulturne procese, a s njima i izazove s kojima su svakodnevno suočeni mladi, jednako kao i oni koji se bave njihovim poučavanjem i odgojem.
Ključne riječi
drama za odgoj; dramska pedagogija; kreativnost u rješavanju problema; kultura javnog nastupa i komuniciranja; potpora darovitima; uspješna socijalizacija
Hrčak ID:
100091
URI
Datum izdavanja:
27.3.2013.
Posjeta: 4.335 *