Skoči na glavni sadržaj

Stručni rad

DRAMSKI ODGOJ - NAČIN ISKUSTVENOGA, DJELATNOG UČENJA PRIMJER DOBRE PRAKSE: KAZALIŠNI STUDIO

Spomenka Dragović ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb
Dinka Balić ; Faculty of Teacher Education, University of Zagreb


Puni tekst: engleski PDF 747 Kb

str. 191-209

preuzimanja: 756

citiraj

Puni tekst: hrvatski PDF 747 Kb

str. 191-209

preuzimanja: 1.122

citiraj


Sažetak

Nakon uvodnih napomena o značaju dramske pedagogije i drame za odgoj kao učinkovitih oblika iskustvenoga, djelatnog učenja, iznijet će se iskustvo dramskog odgoja u radu s mladima od osnovnoškolske do studentske dobi na konkretnom primjeru Kazališnog studija mladih HNK u Varaždinu, s ciljem da se ukaže na primjer dobre prakse koja svjedoči o tome kako poticajno i kreativno odgovoriti na sve složenije društvene i kulturne procese, a s njima i izazove s kojima su svakodnevno suočeni mladi, jednako kao i oni koji se bave njihovim poučavanjem i odgojem.

Ključne riječi

drama za odgoj; dramska pedagogija; kreativnost u rješavanju problema; kultura javnog nastupa i komuniciranja; potpora darovitima; uspješna socijalizacija

Hrčak ID:

100091

URI

https://hrcak.srce.hr/100091

Datum izdavanja:

27.3.2013.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 4.335 *