Izvorni znanstveni članak
Stavovi nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece s oštećenim sluhom
Branko Radovančić
Puni tekst: hrvatski pdf 6.284 Kb
str. 49-62
preuzimanja: 463
citiraj
APA 6th Edition
Radovančić, B. (1985). Stavovi nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece s oštećenim sluhom. Defektologija, 21 (2), 49-62. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/108255
MLA 8th Edition
Radovančić, Branko. "Stavovi nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece s oštećenim sluhom." Defektologija, vol. 21, br. 2, 1985, str. 49-62. https://hrcak.srce.hr/108255. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Radovančić, Branko. "Stavovi nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece s oštećenim sluhom." Defektologija 21, br. 2 (1985): 49-62. https://hrcak.srce.hr/108255
Harvard
Radovančić, B. (1985). 'Stavovi nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece s oštećenim sluhom', Defektologija, 21(2), str. 49-62. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/108255 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Radovančić B. Stavovi nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece s oštećenim sluhom. Defektologija [Internet]. 1985 [pristupljeno 21.11.2024.];21(2):49-62. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108255
IEEE
B. Radovančić, "Stavovi nastavnika prema odgojno-obrazovnoj integraciji djece s oštećenim sluhom", Defektologija, vol.21, br. 2, str. 49-62, 1985. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/108255. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
Ključne riječi
Hrčak ID:
108255
URI
https://hrcak.srce.hr/108255
Datum izdavanja:
16.12.1985.
Posjeta: 1.177
*