Prethodno priopćenje
Web stranice hrvatskih logističkih tvrtki: prednost ili nedostatak?
Irena Oroz Štancl
orcid.org/0000-0002-3980-2575
; Laneris d.o.o., Velika Gorica, Hrvatska
Sažetak
Na temelju postojećih spoznaja o prednostima internetskog marketinga provedena je analiza sadržaja web stranica hrvatskih logističkih tvrtki čiji je osnovni cilj utvrditi postojeću razinu kvalitete web stranica odabranih tvrtki kroz odgovore na pitanja o identitetu tvrtke i promociji, uslugama, sadržaju, korisnosti, upravljanju, održavanju i lokaciji web stranica hrvatskih logističkih tvrtki. Prema saznanjima autorice do sada nije bilo prethodnih istraživanja aktivnosti internetskog marketinga te njegove zastupljenosti u marketinškoj strategiji hrvatskih logističkih tvrtki, stoga je svrha rada doprinijeti postojećim spoznajama.
Ključne riječi
logistika; logističke tvrtke; web stranice; analiza sadržaja; internetski marketing
Hrčak ID:
112781
URI
Datum izdavanja:
31.12.2013.
Posjeta: 2.881 *