Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Korelacija katoličkog vjeronauka i hrvatskog jezika i književnosti u osnovnoj i srednjoj školi

Drago Iličić ; Osnovna škola Antuna Gustava Matoša, Vinkovci, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 702 Kb

str. 297-309

preuzimanja: 234

citiraj


Sažetak


Suvremeni odgojno-obrazovni sustavi teže uspostavi što većeg sklada između onoga što su želje i mogućnosti i onoga što je potreba suvremenog društva. Na tom tragu je i Hrvatski nacionalni obrazovni standard. Nakana autora toga standarda je učiniti hrvatski obrazovni sustav usklađenim s onim u Europskoj uniji, ali i prilagoditi ga sadašnjim hrvatskim potrebama. Jedna od ne baš potpunih novina, ali svakako do sada najnaglašenija je što češća i što konkretnija međupredmetna povezanost. Tako se primjera radi, u osnovnim školama mjesečno učitelji i nastavnici sastaju i prezentiraju planove za idući mjesec, a koji se odnose na obradu tema za svaki predmet. Tamo gdje je to moguće i u mogućoj mjeri, povezuju se predmeti i usklađuju načini obrade određene teme.

Uspoređujući u ovom radu udžbenike za osnovnu i srednju školu u predmetima vjeronauk i hrvatski jezik i književnost, uočeno je puno sličnih ili čak istih tema. To otvara mogućnosti za praktično ostvarenje željene međupredmetne povezanosti.

Ključne riječi

udžbenici za osnovnu školu, udžbenici za srednju školu, vjeronauk, hrvatski jezik i književnost, korelacija

Hrčak ID:

113143

URI

https://hrcak.srce.hr/113143

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 541 *