hrcak mascot   Srce   HID

Pregledni rad

Korelacija katoličkog vjeronauka i hrvatskog jezika i književnosti u osnovnoj i srednjoj školi

Drago Iličić ; Osnovna škola Antuna Gustava Matoša, Vinkovci, Hrvatska

Puni tekst: hrvatski, pdf (702 KB) str. 297-309 preuzimanja: 149* citiraj
APA 6th Edition
Iličić, D. (2008). Korelacija katoličkog vjeronauka i hrvatskog jezika i književnosti u osnovnoj i srednjoj školi. Kateheza, 30 (4), 297-309. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/113143
MLA 8th Edition
Iličić, Drago. "Korelacija katoličkog vjeronauka i hrvatskog jezika i književnosti u osnovnoj i srednjoj školi." Kateheza, vol. 30, br. 4, 2008, str. 297-309. https://hrcak.srce.hr/113143. Citirano 23.08.2019.
Chicago 17th Edition
Iličić, Drago. "Korelacija katoličkog vjeronauka i hrvatskog jezika i književnosti u osnovnoj i srednjoj školi." Kateheza 30, br. 4 (2008): 297-309. https://hrcak.srce.hr/113143
Harvard
Iličić, D. (2008). 'Korelacija katoličkog vjeronauka i hrvatskog jezika i književnosti u osnovnoj i srednjoj školi', Kateheza, 30(4), str. 297-309. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/113143 (Datum pristupa: 23.08.2019.)
Vancouver
Iličić D. Korelacija katoličkog vjeronauka i hrvatskog jezika i književnosti u osnovnoj i srednjoj školi. Kateheza [Internet]. 2008 [pristupljeno 23.08.2019.];30(4):297-309. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113143
IEEE
D. Iličić, "Korelacija katoličkog vjeronauka i hrvatskog jezika i književnosti u osnovnoj i srednjoj školi", Kateheza, vol.30, br. 4, str. 297-309, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/113143. [Citirano: 23.08.2019.]

Sažetak
Suvremeni odgojno-obrazovni sustavi teže uspostavi što većeg sklada između onoga što su želje i mogućnosti i onoga što je potreba suvremenog društva. Na tom tragu je i Hrvatski nacionalni obrazovni standard. Nakana autora toga standarda je učiniti hrvatski obrazovni sustav usklađenim s onim u Europskoj uniji, ali i prilagoditi ga sadašnjim hrvatskim potrebama. Jedna od ne baš potpunih novina, ali svakako do sada najnaglašenija je što češća i što konkretnija međupredmetna povezanost. Tako se primjera radi, u osnovnim školama mjesečno učitelji i nastavnici sastaju i prezentiraju planove za idući mjesec, a koji se odnose na obradu tema za svaki predmet. Tamo gdje je to moguće i u mogućoj mjeri, povezuju se predmeti i usklađuju načini obrade određene teme.

Uspoređujući u ovom radu udžbenike za osnovnu i srednju školu u predmetima vjeronauk i hrvatski jezik i književnost, uočeno je puno sličnih ili čak istih tema. To otvara mogućnosti za praktično ostvarenje željene međupredmetne povezanosti.

Ključne riječi
udžbenici za osnovnu školu; udžbenici za srednju školu; vjeronauk; hrvatski jezik i književnost; korelacija

Hrčak ID: 113143

URI
https://hrcak.srce.hr/113143

[engleski] [njemački]

Posjeta: 300 *