Prethodno priopćenje
Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika
Vesna Bedeković
; Visoka škola za menadžment u turizmu i informatici u Virovitici
Puni tekst: hrvatski pdf 203 Kb
str. 139-149
preuzimanja: 2.355
citiraj
APA 6th Edition
Bedeković, V. (2011). Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 139-149. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118084
MLA 8th Edition
Bedeković, Vesna. "Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 139-149. https://hrcak.srce.hr/118084. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Bedeković, Vesna. "Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 139-149. https://hrcak.srce.hr/118084
Harvard
Bedeković, V. (2011). 'Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 139-149. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118084 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Bedeković V. Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 21.11.2024.];8(1):139-149. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118084
IEEE
V. Bedeković, "Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 139-149, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118084. [Citirano: 21.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 111 Kb
str. 150-150
preuzimanja: 214
citiraj
APA 6th Edition
Bedeković, V. (2011). Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 139-149. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118084
MLA 8th Edition
Bedeković, Vesna. "Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 139-149. https://hrcak.srce.hr/118084. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Bedeković, Vesna. "Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 139-149. https://hrcak.srce.hr/118084
Harvard
Bedeković, V. (2011). 'Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 139-149. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118084 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Bedeković V. Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 21.11.2024.];8(1):139-149. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118084
IEEE
V. Bedeković, "Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 139-149, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118084. [Citirano: 21.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 111 Kb
str. 151-151
preuzimanja: 252
citiraj
APA 6th Edition
Bedeković, V. (2011). Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja, 8 (1), 139-149. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118084
MLA 8th Edition
Bedeković, Vesna. "Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja, vol. 8, br. 1, 2011, str. 139-149. https://hrcak.srce.hr/118084. Citirano 21.11.2024.
Chicago 17th Edition
Bedeković, Vesna. "Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika." Pedagogijska istraživanja 8, br. 1 (2011): 139-149. https://hrcak.srce.hr/118084
Harvard
Bedeković, V. (2011). 'Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika', Pedagogijska istraživanja, 8(1), str. 139-149. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118084 (Datum pristupa: 21.11.2024.)
Vancouver
Bedeković V. Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2011 [pristupljeno 21.11.2024.];8(1):139-149. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118084
IEEE
V. Bedeković, "Interkulturalna kompetencija cjeloživotnog obrazovanja nastavnika", Pedagogijska istraživanja, vol.8, br. 1, str. 139-149, 2011. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118084. [Citirano: 21.11.2024.]
Sažetak
Susreti različitih kultura u suvremenom svijetu zbivaju se gotovo svakog trena u najraznovrsnijim oblicima komuniciranja. Međusobni kontakti pripadnika različitih kultura podrazumijevaju nužnost kvalitetnog suodnosa temeljenog na ideji interkulturalizma koji se javlja kao moguće rješenje za kvalitetan suživot u multikulturalnom društvu. Polazeći od realnosti da škole postaju stjecištima različitih kultura i jezika, razvoj odnosa prema kulturno drukčijim učenicima postaje ključnim čimbenikom suočavanja s neminovnim promjenama uzrokovanima prijelazom jedinstvenih monokulturalnih u kulturno pluralne zajednice. Trajna potreba za prilagodbom europskog prostora obrazovanja, koji nastoji stvoriti konkurentnost i sposobnost djelotvornog odgovora na izazove globalizacijskih procesa, implicira kompetencijski pristup temeljen na ishodima učenja kao osnovne polaznice obrazovanja budućih nastavnika od kojih se očekuje da budu moderatori interkulturalnih odnosa, dok jačanje interkulturalnog identiteta i razvijanje interkulturalne kompetencije čine nezaobilazne sastavnice cjeloživotnog obrazovanja nastavnika prilagođenog potrebama i izazovima suvremenog društva.
Ključne riječi
multikulturalno društvo; interkulturalizam; interkulturalni identitet; interkulturalna kompetencija; cjeloživotno obrazovanje nastavnika
Hrčak ID:
118084
URI
https://hrcak.srce.hr/118084
Datum izdavanja:
23.5.2011.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 5.254
*