Pregledni rad
Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka
Stanislava Irović
; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku
Puni tekst: hrvatski pdf 1.578 Kb
str. 36-43
preuzimanja: 745
citiraj
APA 6th Edition
Irović, S. (2008). Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja, 5 (1), 36-43. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118273
MLA 8th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja, vol. 5, br. 1, 2008, str. 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273. Citirano 09.06.2023.
Chicago 17th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja 5, br. 1 (2008): 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273
Harvard
Irović, S. (2008). 'Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka', Pedagogijska istraživanja, 5(1), str. 36-43. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118273 (Datum pristupa: 09.06.2023.)
Vancouver
Irović S. Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2008 [pristupljeno 09.06.2023.];5(1):36-43. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118273
IEEE
S. Irović, "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka", Pedagogijska istraživanja, vol.5, br. 1, str. 36-43, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118273. [Citirano: 09.06.2023.]
Puni tekst: engleski pdf 492 Kb
str. 44-44
preuzimanja: 172
citiraj
APA 6th Edition
Irović, S. (2008). Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja, 5 (1), 36-43. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118273
MLA 8th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja, vol. 5, br. 1, 2008, str. 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273. Citirano 09.06.2023.
Chicago 17th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja 5, br. 1 (2008): 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273
Harvard
Irović, S. (2008). 'Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka', Pedagogijska istraživanja, 5(1), str. 36-43. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118273 (Datum pristupa: 09.06.2023.)
Vancouver
Irović S. Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2008 [pristupljeno 09.06.2023.];5(1):36-43. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118273
IEEE
S. Irović, "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka", Pedagogijska istraživanja, vol.5, br. 1, str. 36-43, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118273. [Citirano: 09.06.2023.]
Puni tekst: njemački pdf 492 Kb
str. 45-45
preuzimanja: 162
citiraj
APA 6th Edition
Irović, S. (2008). Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja, 5 (1), 36-43. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118273
MLA 8th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja, vol. 5, br. 1, 2008, str. 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273. Citirano 09.06.2023.
Chicago 17th Edition
Irović, Stanislava. "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka." Pedagogijska istraživanja 5, br. 1 (2008): 36-43. https://hrcak.srce.hr/118273
Harvard
Irović, S. (2008). 'Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka', Pedagogijska istraživanja, 5(1), str. 36-43. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118273 (Datum pristupa: 09.06.2023.)
Vancouver
Irović S. Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2008 [pristupljeno 09.06.2023.];5(1):36-43. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118273
IEEE
S. Irović, "Vršnjačka interakcija u kontekstu rješavanja spoznajnog zadatka", Pedagogijska istraživanja, vol.5, br. 1, str. 36-43, 2008. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118273. [Citirano: 09.06.2023.]
Sažetak
U radu se analizira dijadna interakcija vršnjaka (djece predškolske dobi) u procesu suradničkog rješavanja spoznajnog zadatka. Priroda vršnjačke kolaboracije propituje se na temelju uvida u dječje radnje, klasificirane prema funkcijama kognitivne ili socijalne regulacije. Sklopovi solitarnih i interakcijskih radnji analiziraju se na razini uzorka kao cjeline, na razini dijada te u izvedbi pojedine djece. Rezultati istraživanja pružaju uvid u prirodu interakcije djece predškolske dobi pri rješavanju spoznajnog zadatka, u dijadama partnera ujednačene ili različite razine kompetencije. Spoznaje o vršnjačkoj interakciji kao “poligonu” za razvoj djetetovih kognitivnih sposobnosti i socijalnih vještina mogu poslužiti u gradnji učinkovitije odgojne prakse predškolskih učitelja.
Ključne riječi
vršnjačka interakcija, vršnjak – poučavatelj, suradničko učenje, intersubjektivitet, sociokognitivni konflikt
Hrčak ID:
118273
URI
https://hrcak.srce.hr/118273
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 2.015
*