Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Uloga nastavnika u cjeloživotnom obrazovanju

Igor Radeka ; Sveučilište u Zadru Odjel za pedagogiju


Puni tekst: hrvatski pdf 776 Kb

str. 283-289

preuzimanja: 2.252

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 456 Kb

str. 290-290

preuzimanja: 243

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 456 Kb

str. 291-291

preuzimanja: 203

citiraj


Sažetak

Ključan smjer Europske unije u prvom desetljeću 21. stoljeća jest razvoj cjeloživotnog obrazovanja. U radu koji slijedi analizira se koncept cjeloživotnog obrazovanja s pozicije načina njegova ostvarenja. S obzirom na to da Hrvatska svoju budućnost vezuje uz europske integracijske procese, pitanje je kakav je položaj Hrvatske u tom pogledu. Presudna uloga nastavnika u ostvarenju cjeloživotnog obrazovanja u ovom se radu analizira u svjetlu recentnih empirijskih istraživanja cjeloživotnog obrazovanja nastavnika i statusa nastavničke profesije u suvremenom hrvatskom društvu.

Ključne riječi

tradicionalno obrazovanje; cjeloživotno obrazovanje; nastavnik

Hrčak ID:

118297

URI

https://hrcak.srce.hr/118297

Datum izdavanja:

21.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 4.616 *