Pregledni rad
Konstruktivizam i pedagogija
Nada Babić
; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku Odsjek za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 889 Kb
str. 217-227
preuzimanja: 8.615
citiraj
APA 6th Edition
Babić, N. (2007). Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 217-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118311
MLA 8th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 217-227. https://hrcak.srce.hr/118311. Citirano 12.12.2024.
Chicago 17th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 217-227. https://hrcak.srce.hr/118311
Harvard
Babić, N. (2007). 'Konstruktivizam i pedagogija', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 217-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118311 (Datum pristupa: 12.12.2024.)
Vancouver
Babić N. Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 12.12.2024.];4(2):217-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118311
IEEE
N. Babić, "Konstruktivizam i pedagogija", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 217-227, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118311. [Citirano: 12.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 469 Kb
str. 228-228
preuzimanja: 458
citiraj
APA 6th Edition
Babić, N. (2007). Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 217-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118311
MLA 8th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 217-227. https://hrcak.srce.hr/118311. Citirano 12.12.2024.
Chicago 17th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 217-227. https://hrcak.srce.hr/118311
Harvard
Babić, N. (2007). 'Konstruktivizam i pedagogija', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 217-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118311 (Datum pristupa: 12.12.2024.)
Vancouver
Babić N. Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 12.12.2024.];4(2):217-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118311
IEEE
N. Babić, "Konstruktivizam i pedagogija", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 217-227, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118311. [Citirano: 12.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 469 Kb
str. 229-229
preuzimanja: 272
citiraj
APA 6th Edition
Babić, N. (2007). Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 217-227. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118311
MLA 8th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 217-227. https://hrcak.srce.hr/118311. Citirano 12.12.2024.
Chicago 17th Edition
Babić, Nada. "Konstruktivizam i pedagogija." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 217-227. https://hrcak.srce.hr/118311
Harvard
Babić, N. (2007). 'Konstruktivizam i pedagogija', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 217-227. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118311 (Datum pristupa: 12.12.2024.)
Vancouver
Babić N. Konstruktivizam i pedagogija. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 12.12.2024.];4(2):217-227. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118311
IEEE
N. Babić, "Konstruktivizam i pedagogija", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 217-227, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118311. [Citirano: 12.12.2024.]
Sažetak
Konstruktivizam kao teorija o znanju i učenju predmet je mnogih teorijskih i empirijskih istraživanja u socijalnim znanstvenim disciplinama iz različitih perspektiva: od zagovaranja do opovrgavanja. Na primjeru radikalnog i socijalnog konstruktivizma u radu su predstavljena različita „lica” konstruktivizma, epistemologija konstruktivizma, dosezi i kontradikcije u njegovu tumačenju te pedagoške implikacije. Konstruktivizam se razmatra u kontekstu pedagogije, cjeloživotnog učenja, aktualnih obrazovnih politika i održivog razvoja uz upozoravanje na nužnost njegova znanstvenog promišljanja i kritičkog propitivanja. Posebna pozornost usmjerena je na učenje i poučavanje u svjetlu konstruktivizma te na koncept„konstruktivističke pedagogije”.
Ključne riječi
konstruktivizam; pedagogija; znanje; učenje; poučavanje
Hrčak ID:
118311
URI
https://hrcak.srce.hr/118311
Datum izdavanja:
21.12.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 13.200
*