Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

Konstruktivizam i pedagogija

Nada Babić ; Filozofski fakultet Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku Odsjek za pedagogiju


Puni tekst: hrvatski pdf 889 Kb

str. 217-227

preuzimanja: 8.615

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 469 Kb

str. 228-228

preuzimanja: 458

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 469 Kb

str. 229-229

preuzimanja: 272

citiraj


Sažetak

Konstruktivizam kao teorija o znanju i učenju predmet je mnogih teorijskih i empirijskih istraživanja u socijalnim znanstvenim disciplinama iz različitih perspektiva: od zagovaranja do opovrgavanja. Na primjeru radikalnog i socijalnog konstruktivizma u radu su predstavljena različita „lica” konstruktivizma, epistemologija konstruktivizma, dosezi i kontradikcije u njegovu tumačenju te pedagoške implikacije. Konstruktivizam se razmatra u kontekstu pedagogije, cjeloživotnog učenja, aktualnih obrazovnih politika i održivog razvoja uz upozoravanje na nužnost njegova znanstvenog promišljanja i kritičkog propitivanja. Posebna pozornost usmjerena je na učenje i poučavanje u svjetlu konstruktivizma te na koncept„konstruktivističke pedagogije”.

Ključne riječi

konstruktivizam; pedagogija; znanje; učenje; poučavanje

Hrčak ID:

118311

URI

https://hrcak.srce.hr/118311

Datum izdavanja:

21.12.2007.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 13.200 *