Pregledni rad
Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja
Vlatko Previšić
; Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Puni tekst: hrvatski pdf 542 Kb
str. 179-186
preuzimanja: 2.165
citiraj
APA 6th Edition
Previšić, V. (2007). Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 179-186. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118322
MLA 8th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322. Citirano 04.12.2024.
Chicago 17th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322
Harvard
Previšić, V. (2007). 'Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 179-186. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118322 (Datum pristupa: 04.12.2024.)
Vancouver
Previšić V. Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 04.12.2024.];4(2):179-186. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118322
IEEE
V. Previšić, "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 179-186, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118322. [Citirano: 04.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 275 Kb
str. 186-186
preuzimanja: 405
citiraj
APA 6th Edition
Previšić, V. (2007). Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 179-186. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118322
MLA 8th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322. Citirano 04.12.2024.
Chicago 17th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322
Harvard
Previšić, V. (2007). 'Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 179-186. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118322 (Datum pristupa: 04.12.2024.)
Vancouver
Previšić V. Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 04.12.2024.];4(2):179-186. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118322
IEEE
V. Previšić, "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 179-186, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118322. [Citirano: 04.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 275 Kb
str. 187-187
preuzimanja: 295
citiraj
APA 6th Edition
Previšić, V. (2007). Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja, 4 (2), 179-186. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118322
MLA 8th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 2, 2007, str. 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322. Citirano 04.12.2024.
Chicago 17th Edition
Previšić, Vlatko. "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja." Pedagogijska istraživanja 4, br. 2 (2007): 179-186. https://hrcak.srce.hr/118322
Harvard
Previšić, V. (2007). 'Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja', Pedagogijska istraživanja, 4(2), str. 179-186. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118322 (Datum pristupa: 04.12.2024.)
Vancouver
Previšić V. Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 04.12.2024.];4(2):179-186. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118322
IEEE
V. Previšić, "Pedagogija: prema cjeloživotnom obrazovanju i društvu znanja", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 2, str. 179-186, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118322. [Citirano: 04.12.2024.]
Sažetak
Rad polazi od svoje temeljne, i prigodne, zadaće da kao uvodni referat dotakne aktualne probleme pedagogijske znanosti u nas i svijetu, te njezinu refleksiju na odgojno obrazovnu praksu. Pritom se nužno polazi od novijeg povijesnog konteksta, zatim sadašnjeg stanja i pogleda u sutrašnjicu obzirom na glavni naslov: kako cjeloživotnim obrazovanjem zakoračiti u društvo znanja koje nam je već na pragu. Stoga se u radu kreće od postmodernih i multikulturalnih društvenih promjena; globalizacije i sveopće tehnološke internetizacije do otvorene i pluralne društvene scene, kao konteksta bez kojega se ne može promišljati suvremena pedagogijska znanost. Tek na temelju toga moguće je propitati što i kako pedagoški činiti u svjetlu tih promjena i radu s nekom novom, on-line generacijom. U tim novim obzorjima pedagogija mora ponuditi kreativne odgovore na obrazovnu svakodnevnicu od institucionalnih, preko obiteljskih, medijskih do različitih neformalnih odgojnih, socijalizacijskih i obrazovnih utjecaja. Može li, i na koji način, današnja pedagogija, učitelji i pedagozi odgovoriti na ove izazove.
Ključne riječi
pedagogija; cjeloživotno obrazovanje; društvo znanja; odgoj; obrazovanje; pedagozi
Hrčak ID:
118322
URI
https://hrcak.srce.hr/118322
Datum izdavanja:
21.12.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 6.477
*