Pregledni rad
Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća
Vlatko Previšić
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Odsjek za pedagogiju
Anto Prgomet
; Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu Poslijediplomski studij pedagogije
Puni tekst: hrvatski pdf 576 Kb
str. 7-21
preuzimanja: 2.354
citiraj
APA 6th Edition
Previšić, V. i Prgomet, A. (2007). Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja, 4 (1), 7-21. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118355
MLA 8th Edition
Previšić, Vlatko i Anto Prgomet. "Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 1, 2007, str. 7-21. https://hrcak.srce.hr/118355. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Previšić, Vlatko i Anto Prgomet. "Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća." Pedagogijska istraživanja 4, br. 1 (2007): 7-21. https://hrcak.srce.hr/118355
Harvard
Previšić, V., i Prgomet, A. (2007). 'Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća', Pedagogijska istraživanja, 4(1), str. 7-21. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118355 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Previšić V, Prgomet A. Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.11.2024.];4(1):7-21. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118355
IEEE
V. Previšić i A. Prgomet, "Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 1, str. 7-21, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118355. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 576 Kb
str. 22-22
preuzimanja: 323
citiraj
APA 6th Edition
Previšić, V. i Prgomet, A. (2007). Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja, 4 (1), 7-21. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118355
MLA 8th Edition
Previšić, Vlatko i Anto Prgomet. "Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 1, 2007, str. 7-21. https://hrcak.srce.hr/118355. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Previšić, Vlatko i Anto Prgomet. "Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća." Pedagogijska istraživanja 4, br. 1 (2007): 7-21. https://hrcak.srce.hr/118355
Harvard
Previšić, V., i Prgomet, A. (2007). 'Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća', Pedagogijska istraživanja, 4(1), str. 7-21. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118355 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Previšić V, Prgomet A. Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.11.2024.];4(1):7-21. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118355
IEEE
V. Previšić i A. Prgomet, "Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 1, str. 7-21, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118355. [Citirano: 22.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 386 Kb
str. 23-23
preuzimanja: 282
citiraj
APA 6th Edition
Previšić, V. i Prgomet, A. (2007). Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja, 4 (1), 7-21. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/118355
MLA 8th Edition
Previšić, Vlatko i Anto Prgomet. "Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća." Pedagogijska istraživanja, vol. 4, br. 1, 2007, str. 7-21. https://hrcak.srce.hr/118355. Citirano 22.11.2024.
Chicago 17th Edition
Previšić, Vlatko i Anto Prgomet. "Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća." Pedagogijska istraživanja 4, br. 1 (2007): 7-21. https://hrcak.srce.hr/118355
Harvard
Previšić, V., i Prgomet, A. (2007). 'Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća', Pedagogijska istraživanja, 4(1), str. 7-21. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/118355 (Datum pristupa: 22.11.2024.)
Vancouver
Previšić V, Prgomet A. Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2007 [pristupljeno 22.11.2024.];4(1):7-21. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118355
IEEE
V. Previšić i A. Prgomet, "Socijalno-pedagoške teorije u Njemačkoj tijekom 20. stoljeća", Pedagogijska istraživanja, vol.4, br. 1, str. 7-21, 2007. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/118355. [Citirano: 22.11.2024.]
Sažetak
Socijalna pedagogija tek s početkom 20. stoljeća postaje predmet znanstvene refleksije. To prvo stoljeće njezina postojanja kao znanstvene discipline označeno je brojnošću različitih pristupa, teorija i koncepata. Njihovu brojnost i raznolikost prati, jednako tako, i posebnost pristupa njihovih klasificiranja. Članak daje uvid u teorijsku vitalnost socijalne pedagogije i socijalnog rada, stavljajući naglasak na suvremena nastojanja, zatim donosi postojeće klasifikacije njihovih teorija i kriterije na kojima se one zasnivaju. Pregled prvoga stoljeća njezina postojanja kao znanstvene discipline daje naslutiti teme i pitanja predstojećih diskusija, kao preduvjeta njezina daljnjeg razvoja. Ovo je pokušaj da se teorijsko rasvjetljavanje utemeljenja socijalne pedagogije u Njemačkoj promotri sa stajališta njezina odraza na ovu disciplinu u Hrvatskoj.
Ključne riječi
povijest socijalne pedagogije; socijalno-pedagoške teorije; teorije socijalnog rada; klasifikacije i prikazi; glavni predstavnici
Hrčak ID:
118355
URI
https://hrcak.srce.hr/118355
Datum izdavanja:
25.5.2007.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 5.161
*