Izvorni znanstveni članak
Razumijevanje geometrijskih pojmova i razvitak geometrijskog mišljenja učenika nižih razreda osnovne škole prema Van Hieleovoj teoriji
Helena Vlasnović
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru
Maja Cindrić
; Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, Sveučilište u Zadru
Sažetak
Van Hieleova teorija o razvoju geometrijskog mišljenja pretpostavlja razine učeničkog mišljenja u području geometrije koje ne ovise o godinama starosti učenika. Ovaj rad ukratko predstavlja van Hieleovu teoriju o razvoju geometrijskog mišljenja i geometrijske sadržaje koji se uče u nastavi matematike u nižim razredima osnovne škole, a koji pogoduju tom razvoju. Prema van Hieleovoj teoriji učenici primjerenim aktivnostima razvijaju svoje geometrijsko mišljenje i napreduju po razinama. Rad predstavlja i istraživanje provedeno među 316 učenika nižih razreda osnovne škole kojim se želi ustvrditi napreduju li učenici prema van Hieleovim razinama kroz prva četiri razreda osnovne škole.
Ključne riječi
geometrijsko mišljenje; van Hieleova teorija; van Hieleovi nivoi
Hrčak ID:
123229
URI
Datum izdavanja:
15.6.2014.
Posjeta: 4.992 *