Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom

Marko Jurčić ; Visoka učiteljska škola u Čakovcu


Puni tekst: hrvatski pdf 1.181 Kb

str. 141-150

preuzimanja: 684

citiraj

Puni tekst: engleski pdf 502 Kb

str. 151-151

preuzimanja: 200

citiraj

Puni tekst: njemački pdf 502 Kb

str. 152-152

preuzimanja: 217

citiraj


Sažetak

Pitanju zadovoljstva učenika osnovne škole razrednom kohezijom u ovome se radu pristupilo s teorijskoga i empirijskog stajališta. U teorijskom su dijelu razmatrani temeljni pojmovi koji objašnjavaju akademsku spoznaju o učenikovu doživljaju i zadovoljstvu razrednom kohezijom. U empirijskom su dijelu prikazane konceptualne osnove istraživanja, a posljednja dva poglavlja donose nalaze istraživanja provedenoga u četirima gradskim i četirima prigradskim osnovnim školama na uzorku od 1 232 učenika 6. i 8. razreda, interpretaciju rezultata te zaključno razmatranje. Utvrđeno je da su učenici 8. razreda zadovoljniji razrednom kohezijom od učenika 6. razreda, a da su učenici gradskih škola zadovoljniji razrednom kohezijom nego učenici prigradskih osnovnih škola. Također je utvrđeno da ne postoji statistički značajna razlika (na razini značajnosti p > 0,01) prema spolu ispitanika u zadovoljstvu razrednom kohezijom.

Ključne riječi

doživljaj; motivi; razredna kohezija; subjektivni i objektivni realiteti; učinci; zadovoljstvo

Hrčak ID:

139248

URI

https://hrcak.srce.hr/139248

Datum izdavanja:

20.12.2006.

Podaci na drugim jezicima: engleski njemački

Posjeta: 1.857 *