Izvorni znanstveni članak
Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom
Marko Jurčić
; Visoka učiteljska škola u Čakovcu
Puni tekst: hrvatski pdf 1.181 Kb
str. 141-150
preuzimanja: 828
citiraj
APA 6th Edition
Jurčić, M. (2006). Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 141-150. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139248
MLA 8th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, br. 2, 2006, str. 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248. Citirano 25.11.2024.
Chicago 17th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja 3, br. 2 (2006): 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248
Harvard
Jurčić, M. (2006). 'Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom', Pedagogijska istraživanja, 3(2), str. 141-150. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139248 (Datum pristupa: 25.11.2024.)
Vancouver
Jurčić M. Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 25.11.2024.];3(2):141-150. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139248
IEEE
M. Jurčić, "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom", Pedagogijska istraživanja, vol.3, br. 2, str. 141-150, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139248. [Citirano: 25.11.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 502 Kb
str. 151-151
preuzimanja: 252
citiraj
APA 6th Edition
Jurčić, M. (2006). Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 141-150. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139248
MLA 8th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, br. 2, 2006, str. 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248. Citirano 25.11.2024.
Chicago 17th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja 3, br. 2 (2006): 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248
Harvard
Jurčić, M. (2006). 'Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom', Pedagogijska istraživanja, 3(2), str. 141-150. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139248 (Datum pristupa: 25.11.2024.)
Vancouver
Jurčić M. Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 25.11.2024.];3(2):141-150. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139248
IEEE
M. Jurčić, "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom", Pedagogijska istraživanja, vol.3, br. 2, str. 141-150, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139248. [Citirano: 25.11.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 502 Kb
str. 152-152
preuzimanja: 272
citiraj
APA 6th Edition
Jurčić, M. (2006). Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 141-150. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139248
MLA 8th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, br. 2, 2006, str. 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248. Citirano 25.11.2024.
Chicago 17th Edition
Jurčić, Marko. "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom." Pedagogijska istraživanja 3, br. 2 (2006): 141-150. https://hrcak.srce.hr/139248
Harvard
Jurčić, M. (2006). 'Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom', Pedagogijska istraživanja, 3(2), str. 141-150. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139248 (Datum pristupa: 25.11.2024.)
Vancouver
Jurčić M. Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 25.11.2024.];3(2):141-150. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139248
IEEE
M. Jurčić, "Povezanost subjektivnih i objektivnih realiteta razredne zajednice i njihov utjecaj na stabilnost zadovoljstva učenika razrednom kohezijom", Pedagogijska istraživanja, vol.3, br. 2, str. 141-150, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139248. [Citirano: 25.11.2024.]
Sažetak
Pitanju zadovoljstva učenika osnovne škole razrednom kohezijom u ovome se radu pristupilo s teorijskoga i empirijskog stajališta. U teorijskom su dijelu razmatrani temeljni pojmovi koji objašnjavaju akademsku spoznaju o učenikovu doživljaju i zadovoljstvu razrednom kohezijom. U empirijskom su dijelu prikazane konceptualne osnove istraživanja, a posljednja dva poglavlja donose nalaze istraživanja provedenoga u četirima gradskim i četirima prigradskim osnovnim školama na uzorku od 1 232 učenika 6. i 8. razreda, interpretaciju rezultata te zaključno razmatranje. Utvrđeno je da su učenici 8. razreda zadovoljniji razrednom kohezijom od učenika 6. razreda, a da su učenici gradskih škola zadovoljniji razrednom kohezijom nego učenici prigradskih osnovnih škola. Također je utvrđeno da ne postoji statistički značajna razlika (na razini značajnosti p > 0,01) prema spolu ispitanika u zadovoljstvu razrednom kohezijom.
Ključne riječi
doživljaj; motivi; razredna kohezija; subjektivni i objektivni realiteti; učinci; zadovoljstvo
Hrčak ID:
139248
URI
https://hrcak.srce.hr/139248
Datum izdavanja:
20.12.2006.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 2.509
*