Pregledni rad
Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi
Nevenka Modrić
; Dječji vrtić “Grigor Vitez”, Samobor
Puni tekst: hrvatski pdf 890 Kb
str. 153-169
preuzimanja: 1.214
citiraj
APA 6th Edition
Modrić, N. (2006). Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 153-169. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139250
MLA 8th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, br. 2, 2006, str. 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja 3, br. 2 (2006): 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250
Harvard
Modrić, N. (2006). 'Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi', Pedagogijska istraživanja, 3(2), str. 153-169. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139250 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Modrić N. Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 22.12.2024.];3(2):153-169. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139250
IEEE
N. Modrić, "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi", Pedagogijska istraživanja, vol.3, br. 2, str. 153-169, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139250. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 776 Kb
str. 170-170
preuzimanja: 234
citiraj
APA 6th Edition
Modrić, N. (2006). Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 153-169. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139250
MLA 8th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, br. 2, 2006, str. 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja 3, br. 2 (2006): 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250
Harvard
Modrić, N. (2006). 'Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi', Pedagogijska istraživanja, 3(2), str. 153-169. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139250 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Modrić N. Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 22.12.2024.];3(2):153-169. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139250
IEEE
N. Modrić, "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi", Pedagogijska istraživanja, vol.3, br. 2, str. 153-169, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139250. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 776 Kb
str. 170-170
preuzimanja: 211
citiraj
APA 6th Edition
Modrić, N. (2006). Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja, 3 (2), 153-169. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139250
MLA 8th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja, vol. 3, br. 2, 2006, str. 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Modrić, Nevenka. "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi." Pedagogijska istraživanja 3, br. 2 (2006): 153-169. https://hrcak.srce.hr/139250
Harvard
Modrić, N. (2006). 'Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi', Pedagogijska istraživanja, 3(2), str. 153-169. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139250 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Modrić N. Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2006 [pristupljeno 22.12.2024.];3(2):153-169. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139250
IEEE
N. Modrić, "Komparativna analiza različitih pristupa rješavanju problemskih situacija s djecom rane dobi", Pedagogijska istraživanja, vol.3, br. 2, str. 153-169, 2006. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139250. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
U ovom se prilogu tri poznata i često primjenjivana pristupa rješavanju problemskih situacija u od gojnim grupama (Gordonov, Juulov te pristup Katzove i McClellanove) na praktičnoj razini uspoređuju s novoizrađenim pristupom upravljanja problemskim situacijama (UPS). U svakom pristupu navode se bitna obilježja za koja autori drže da potiču razvoj socijalne kompetencije. Usporedba tih pristupa s UPS-om otkriva da su neki postupci u sva tri pristupa u suprotnosti s teorijskim postavkama autora. Za razliku od UPS-a, u svakom od tih pristupa zadržani su elementi tradicionalnog načina rješavanja problema, što potvrđuje dominantan položaj odrasloga koji preuzima djetetov problem i nameće njegovo rješenje, pretpostavlja djetetovu želju i potrebu, procjenjuje djetetovo ponašanje i sl. Rezultati usporedbe navode na zaključak da bi UPS pristup u praksi mogao dati bolje rezultate, što bi u budućnosti trebalo provjeriti odgovarajućim empirijskim istraživanjem.
Ključne riječi
komunikacija; problemska situacija; pristup; analiza; kompetencija
Hrčak ID:
139250
URI
https://hrcak.srce.hr/139250
Datum izdavanja:
20.12.2006.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 2.889
*