Izvorni znanstveni članak
Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije
Klaus Prange
; Sveučilište u Oldenburgu, Njemačka
Puni tekst: hrvatski pdf 202 Kb
str. 49-56
preuzimanja: 511
citiraj
APA 6th Edition
Prange, K. (2005). Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 49-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139341
MLA 8th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 1, 2005, str. 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja 2, br. 1 (2005): 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341
Harvard
Prange, K. (2005). 'Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije', Pedagogijska istraživanja, 2(1), str. 49-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139341 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Prange K. Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 22.12.2024.];2(1):49-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139341
IEEE
K. Prange, "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 1, str. 49-56, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139341. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: engleski pdf 104 Kb
str. 49-49
preuzimanja: 218
citiraj
APA 6th Edition
Prange, K. (2005). Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 49-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139341
MLA 8th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 1, 2005, str. 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja 2, br. 1 (2005): 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341
Harvard
Prange, K. (2005). 'Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije', Pedagogijska istraživanja, 2(1), str. 49-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139341 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Prange K. Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 22.12.2024.];2(1):49-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139341
IEEE
K. Prange, "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 1, str. 49-56, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139341. [Citirano: 22.12.2024.]
Puni tekst: njemački pdf 81 Kb
str. 57-57
preuzimanja: 228
citiraj
APA 6th Edition
Prange, K. (2005). Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja, 2 (1), 49-56. Preuzeto s https://hrcak.srce.hr/139341
MLA 8th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja, vol. 2, br. 1, 2005, str. 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341. Citirano 22.12.2024.
Chicago 17th Edition
Prange, Klaus. "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije." Pedagogijska istraživanja 2, br. 1 (2005): 49-56. https://hrcak.srce.hr/139341
Harvard
Prange, K. (2005). 'Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije', Pedagogijska istraživanja, 2(1), str. 49-56. Preuzeto s: https://hrcak.srce.hr/139341 (Datum pristupa: 22.12.2024.)
Vancouver
Prange K. Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije. Pedagogijska istraživanja [Internet]. 2005 [pristupljeno 22.12.2024.];2(1):49-56. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139341
IEEE
K. Prange, "Kompetencije između profesionalizacije i evaluacije", Pedagogijska istraživanja, vol.2, br. 1, str. 49-56, 2005. [Online]. Dostupno na: https://hrcak.srce.hr/139341. [Citirano: 22.12.2024.]
Sažetak
S profesionalizacijom odgoja postavlja se problem kako se može evaluirati zadovoljava li odgoj doista profesionalne standarde i koji su to standardi. U pravilu se ti standardi definiraju kao kompetencije nastavnika. S tim u svezi sastavljen je niz popisa koji u pojedinostima navode što nastavnik mora znati i učiti. Ti su popisi uglavnom samo enumeratni i nesustavni. Nasuprot tome, u članku se iznosi prijedlog da se pokazivanje definira kao temeljna kompetencija kojom bi svaki nastavnik trebao minimalno raspolagati da bi mogao profesionalno djelovati. Pokazivanje je specifična domaća operacija odgoja i trebalo bi stoga tvoriti osnovicu za pedagošku evaluaciju odgoja.
Ključne riječi
kompetencija; profesija; evaluacija; odgojni sustav; izobrazba nastavnika; liste; katalozi kompetencija; jezgra kurikuluma; pedagoški prikaz; pokazivanje; struktura pokazivanja
Hrčak ID:
139341
URI
https://hrcak.srce.hr/139341
Datum izdavanja:
20.5.2005.
Podaci na drugim jezicima:
engleski
njemački
Posjeta: 2.361
*