Izvorni znanstveni članak
Evaluacija projekta „Učionica budućnosti“
Antonia Ćurić
; Učiteljski fakultet u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, Hrvatska
Ksenija Rukavina Kovačević
; Katehetski ured Riječke nadbiskupije, Rijeka, Hrvatska
Ena Trgovčić
; Osnovna škola Ivana Zajca, Rijeka, Hrvatska
Vjekoslav Robotić
; Gimnazija Fran Galović, Koprivnica
Sažetak
U uvjetima sve veće informatizacije društva, kada znanja postaju osnovni proizvodni resurs, od institucije škole očekuje se da zauzme ulogu predvodnika promjena. Obrazovni sustav mora biti osjetljiv i adaptabilan kako bi postao generator promjena i stalni pratitelj boljeg i kvalitetnijeg rada škole te obrazovanja kao cjeline. Danas se sve više naglašava potreba za obrazovanjem zasnovanom na metodama koje koriste informacijske i komunikacijske tehnologije zbog čega je naše istraživanje bilo usmjereno na procjenu stupnja iskorištenosti suvremenih nastavih sredstava i kvaliteta nastave u “Učionici budućnosti” gimnazije Frana Galovića u Koprivnici. Istraživanje je provedeno na 52 nastavnika navedene škole s ciljem ocjene trenutnog stanja u vezi sa stupnjem korištenja informacijskih tehnologija u nastavi te efektima njihove primjene. To je tek preliminarno istraživanje koje otvara mogućnosti za daljnja istraživanja o suvremenim metodama poučavanja baziranim na korištenju novih informacijskih tehnologija. Dobiveni rezultati upućuju na promišljanje o uspješnosti i kvaliteti korištenja informacijske i komunikacijske tehnologije, praćenje napretka te nude prijedloga od strane nastavnika za njihov daljnji razvoj.
Ključne riječi
informacijske i komunikacijske tehnologije; nastava; nastavnici; pametna interaktivna ploča
Hrčak ID:
160073
URI
Datum izdavanja:
11.5.2016.
Posjeta: 2.660 *