Izlaganje sa skupa
https://doi.org/10.15255/KUI.2016.037
Kemija u nastavi:
Percepcije učenika o uporabi mrežno potpomognutih materijala za poučavanje osnovnih kemijskih pojmova
Ines Nuić
orcid.org/0000-0001-7508-7639
; Univerzitet u Sarajevu, Prirodno-matematički fakultet, Bosna i Hercegovina
Saša A. Glažar
; Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta, Slovenija
Sažetak
U ovom radu prikazani su rezultati pilot-istraživanja o percepcijama učenika u dobi od 13 do 14 godina o uporabi mrežno potpomognutih materijala za učenje kemije dizajniranih tako da sadrže makroskopsku i submikroskopsku (čestičnu) razinu poučavanja koncepata. Uz simboličku, koja se u ovom obrazovnom razdoblju još ne poučava, to su tri razine na kojima bi se u nastavi kemije trebali poučavati kemijski koncepti. Podatci su prikupljeni uporabom dvaju upitnika temeljenih na ljestvici Likertova tipa, provedenih nakon poučavanja primjenom mrežno potpomognutih materijala za učenje. Rezultati su pokazali općenit pozitivan dojam učenika o primjeni tih materijala za učenje kemije, što sugerira daljnja istraživanja njihove primjene, razvoja i unaprjeđivanja pri poučavanju drugih kemijskih i općenito prirodoslovnih koncepata.
Ovo djelo je dano na korištenje pod licencom Creative Commons Imenovanje 4.0 međunarodna.
Ključne riječi
osnovnoškolska nastava kemije; učeničke percepcije; e-jedinice; submikroskopska razina
Hrčak ID:
185078
URI
Datum izdavanja:
31.7.2017.
Posjeta: 1.355 *