Skoči na glavni sadržaj

Izvorni znanstveni članak

Kompetencije budućih učitelja za primjenu mentalnih mapa u nastavi prirode i društva

Alena Letina orcid id orcid.org/0000-0001-7065-6660 ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Marija Ištvanić


Puni tekst: hrvatski pdf 399 Kb

str. 99-122

preuzimanja: 1.492

citiraj


Sažetak

U radu se razmatraju prednosti primjene mentalnih mapa u odgoju i obrazovanju s posebnim naglaskom na njihovu uporabu u nastavi prirode i društva. U tom kontekstu izloženi su rezultati istraživanja čiji
je temeljni cilj bio utvrditi kompetencije budućih učitelja za primjenu tehnike mentalnog mapiranja u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno na uzorku od 183 studenata učiteljskog studija Učiteljskog
fakulteta u Zagrebu. Dobiveni rezultati pokazuju visok stupanj znanja studenata o osnovnim obilježjima mentalnih mapa i zakonitostima njihove izrade te pozitivno mišljenje o njihovoj primjeni u nastavi prirode i društva. Međutim, studenti samoprocjenjuju da su njihove sposobnosti za primjenu mentalnog mapiranja samo djelomično razvijene te se stoga preporučaju postupci za kvalitetnije osposobljavanje budućih učitelja za primjenu navedene tehnike.

Ključne riječi

mentalne mape, nastava prirode i društva; učinkovitost; studenti učiteljskog studija

Hrčak ID:

187633

URI

https://hrcak.srce.hr/187633

Datum izdavanja:

16.1.2017.

Posjeta: 2.251 *