Stručni rad
UČENJE ENGLESKOG JEZIKA POMOĆU TEKSTA
Zorana Petričević
; Osnovna škola “Oktoih”, Podgorica, Crna Gora
Sažetak
Mnogi učenici osnovne škole smatraju čitanje napornim i dosadnim. Čitanje na materinskom jeziku nerijetko je težak zadatak koji se često obavlja pod prisilom, a čitanje na stranom jeziku nepoznanica je koje se učenici plaše. Međutim, to ne mora biti tako. Potrebno je učenicima na drukčiji i zanimljiviji način približiti tekst i pokazati prednosti čitanja, pisanja kao i slušanja koje učenje pomoću teksta omogućuje. Pored toga što se rječnik obogaćuje čitanjem, tekst omogućuje učenicima upoznavanje s drugom kulturom i učenje pomoću konteksta. Također je i pisanje na stranom jeziku izazov koji nastavnik postavlja pred svoje učenike, dajući im smjernice i uvijek nagrađujući njihov trud. Ovaj rad prikazuje aktivnosti učenja engleskog jezika pomoću teksta u prvom, trećem, šestom i sedmom razredu osnovne škole. Rad se temelji na iskustvu iz prakse i cilj mu je prikazati različite načine primjene teksta pri učenju engleskog kao drugog jezika. Budući da mnogi učenici ne vole čitati te da im je pisanje izazov, u ovom radu prikazano je na koji je način moguće učenicima čitanje učiniti zanimljivijim, pisanje lakšim i kako im otkrivati važnost učenja pomoću konteksta.
Ključne riječi
gramatičke strukture; kontekst; kultura; riječi; tekst
Hrčak ID:
195187
URI
Datum izdavanja:
18.12.2017.
Posjeta: 2.861 *