Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

https://doi.org/10.31522/p.26.1(55).14

Komparativna analiza profesionalne naobrazbe i projekata krajobrazne arhitekture u Iranu

Mehdi Khakzand orcid id orcid.org/0000-0001-9390-3433 ; تهران - نارمک - دانشگاه علم وصنعت ایران - دانشکده معماری و شهرسازی
Koorosh Aghabozorgi ; دانشگاه آزاد اسلامی قزوین - ایران - قزوین


Puni tekst: engleski pdf 236 Kb

str. 184-197

preuzimanja: 780

citiraj


Sažetak

Ovaj se rad bavi istraživanjem suvremene iranske perivojne arhitekture iz dvije perspektive: obrazovanja s jedne strane i stručnih projekata s druge strane. Rad je strukturiran u dvije cjeline od kojih se prva bavi kvalitativnom metodom utemeljene teorije kojom se analiziraju teorije putem kodiranja koncepata. U drugom se dijelu rada komparativnim pristupom analizira kriterij dobiven u prvome dijelu u njegovoj primjeni na spomenuta dva područja suvremene iranske perivojne arhitekture.

Ključne riječi

utemeljena teorija; Iran; obrazovanje u perivojnoj arhitekturi; perivojna arhitektura kao profesija; teorija perivojne arhitekture

Hrčak ID:

201897

URI

https://hrcak.srce.hr/201897

Datum izdavanja:

30.6.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 2.127 *