Skoči na glavni sadržaj

Pregledni rad

STAVOVI POTROŠAČA O EKOLOŠKI UZGOJENOJ HRANI I IMPLIKACIJE NA UGOSTITELJSTVO

Ivona Križanec
Dina Lončarić orcid id orcid.org/0000-0003-2285-0252 ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, Opatija, Hrvatska
Lidija Bagarić orcid id orcid.org/0000-0002-1203-0050 ; Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, Opatija, Hrvatska


Puni tekst: hrvatski pdf 80 Kb

str. 99-110

preuzimanja: 1.078

citiraj


Sažetak

Svrha ovoga rada jest spoznati stavove hrvatskih potrošača prema ekološki uzgojenoj, odnosno organskoj hrani te utvrditi njihov odnos prema ponudi takve hrane u ugostiteljskim objektima. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom anketnog ispitivanja na prigodnom uzorku s područja Republike Hrvatske. Istraživanje je pokazalo da većina hrvatskih potrošača rijetko kupuje organsku hranu, ali da prema istoj ipak imaju pozitivne stavove. Istraživanjem je utvrđeno da je najčešći motiv za kupnju ekološki uzgojene hrane povezan sa zdravljem, dok se kao najčešći razlog za odustajanje od kupnje ekološki uzgojene hrane navode više cijene ekološki uzgojene hrane u odnosu na konvencionalno uzgojenu hranu. Nadalje, iako većina ispitanika nije sklona konzumaciju ekološki uzgojene hrane u ugostiteljskim objektima, utvrđeno je da bi ispitanici koji češće kupuju i konzumiraju ekološki uzgojenu hranu, željeli da se ona nudi i u ugostiteljskim objektima te da su spremni za nju platiti više.

Ključne riječi

potrošači; stavovi potrošača; ekološki uzgojena hrana; ugostiteljstvo.

Hrčak ID:

216538

URI

https://hrcak.srce.hr/216538

Datum izdavanja:

31.12.2018.

Podaci na drugim jezicima: engleski

Posjeta: 1.859 *