Informatologia, Vol. 51 No. 3-4, 2018.
Izvorni znanstveni članak
https://doi.org/10.32914/i.51.3-4.1
UČINCI MEDIJSKIH PREZENTACIJA TERORISTIČKIH NAPADA NA STAVOVE PLANIRANJA TURISTIČKE DESTINACIJE
Barbara Pavlakovič
; Fakultet za turizam, Sveučilište u Mariboru, Brežice, Slovenija
Mladen Knežević
; Fakultet za turizam, Sveučilište u Mariboru, Brežice, Slovenija
Marko Koščak
; Fakultet za turizam, Sveučilište u Mariboru, Brežice, Slovenija
Tony O’Rourke
; Co-operatives, Ujedinjeno kraljevstvo
Boris Prevolšek
; Fakultet za turizam, Sveučilište u Mariboru, Brežice, Slovenija
Boštjan Brumen
; Fakultet za turizam, Sveučilište u Mariboru, Brežice, Slovenija
Sažetak
Projektiranje i predstavljanje destinacije kao turističkog proizvoda je proces na koji utječu različiti problemi. Među njima su i percepcije destinacije i stavovi prema destinaciji. U ovom smo istraživanju ispitali kako medijska prezentacija sigurnosti destinacije utječe na stavove o turističkim odredištima. Pitanja sigurnosti su važna na području turizma i zato u početku predstavljamo različite aspekte ove teme. Istraživanje je postavljeno kao eksperiment među studentima turizma koji su budući kreatori turističkih proizvoda. Nezavisna varijabla bila je projekcija filmova terorističkih napada na promatranim destinacijama. Eksperiment je koristio različite upitnike - među njima je bio neverbalni semantički diferencijal. Rezultati tih upitnika pokazali su, da je percepcija različitih destinacija niža nego prije eksperimenta i stoga su sigurnosna pitanja itekako važni čimbenici pri projektiranju turističkog proizvoda.
Ključne riječi
sigurnost; turistička destinacija; dizajn turističkog proizvoda; eksperiment
Hrčak ID:
217551
URI
Datum izdavanja:
30.12.2018.
Posjeta: 2.633 *