Prethodno priopćenje
https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3441
Razlozi upisa i zadovoljstvo roditelja pojedinim elementima rada dječjeg vrtića
Jasmina Hadela
orcid.org/0000-0002-4680-9505
; University of Rijeka, Faculty of Philosophy
Nena Rončević
orcid.org/0000-0002-0966-0238
; University of Rijeka, Faculty of Philosophy
Melita Pergar
; Vrapčić Kindergarten
Sažetak
Važnost partnerstva roditelja i dječjeg vrtića neupitna je te postoje mnoga istraživanja i radovi koji se bave pitanjem suradnje roditelja i odgajatelja (Chan i Ritchie, 2016; Kanjić i Boneta, 2012; Vlah i Tatalović Vorkapić, 2011). Međutim, manji je broj istraživanja koja ukazuju na percepciju roditeljskog zadovoljstva određenim elementima dječjeg vrtića, što je svakako važan prediktor kvalitetnog partnerstva, kako u sadašnjosti tako i u budućnosti. U skladu s tim cilj je ovog istraživanja bio utvrditi u kojoj su mjeri roditelji zadovoljni pojedinim elementima rada dječjeg vrtića i koji su razlozi upisa djeteta u dječji vrtić. U istraživanju su sudjelovali roditelji (N=132) djece rane i predškolske dobi koja su polaznici dječjih vrtića čiji su osnivači lokalne jedinice u Međimurskoj županiji.
Rezultati ukazuju na to kako su roditelji uglavnom zadovoljni dječjim vrtićem, a kao razloge upisa djeteta u odgojno-obrazovnu ustanovu procjenjuju one koji se odnose na socijalni i emocionalni razvoj djeteta.
Ključne riječi
komunikacija; prostor; partnerstvo s vrtićem; stavovi roditelja.
Hrčak ID:
229377
URI
Datum izdavanja:
13.9.2019.
Posjeta: 2.647 *